posebna regulacija prometa
Završava prva, krenula druga faza modernizacije tramvajske pruge kroz Osijek
Počeli radovi na dionici D9 u okviru prve faze radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture
Zbog početka radova na dionici D9 u okviru prve faze radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture, u Strossmayerovoj je ulici od 06. lipnja postavljena višemjesečna privremena regulacija prometa, sukladno Elaboratu privremene regulacije prometa. Podsjećamo, radi se o projektu sufinanciranom sredstvima EU i Vlade RH, kojemu je cilj povećati sigurnost i brzinu javnog gradskog prijevoza, te uvođenje novih tehnologija koje podržavaju prometovanje budućih novih niskopodnih tramvaja.
Upravo se završava faza radova u Ulici J. J. Strossmayera na potezu od Svilajske ulice do turbo kružnog toka Osijek - Višnjevac, gdje je u dužini od oko 700 m, obavljena demontaža postojećeg i izgradnja novog kolosiječnog sustava i to istovremeno i sjeverni i južni kolosijek.
Sadržaj se nastavlja...
"Sa završetkom tih radova započeli su radovi u Strossmayerovoj ulici na potezu od Trga A. Starčevića do Rokove ulice, u dijelu sjeverne vozne prometne trake. Prometni tok odvija se u dva sužena prometna traka, uz ograničenje brzine kretanja vozila", rekao je Dejan Rusmirović, član uprave – direktor GPP-a.
Upozorio je na objektivne probleme u vidu produžetka realnog vremena putovanja na tramvajskoj liniji br. 1 zbog privremene regulacije prometa, te se zahvalio građanima na strpljenju i podršci, jer se radi o zaista velikom projektu za grad Osijek koji će u konačnici gradu dati jednu potpuno novu prometnu vizuru.
Inače, projekt je podijeljen u dvije aktivnosti. Prva se odnosi na elektromonterske i građevinske radove na modernizaciji i izgradnji ispravljačkih stanica, te na modernizaciju kontaktne mreže i izgradnju podzemne kabelske mreže, a druga na građevinske radove na modernizaciji tramvajske pruge i tramvajskih stajališta. S tim u svezi, radi se izmjena ukupno 9,5 kilometara tramvajskog kolosijeka, te modernizacija dvije ispravljačke stanice, dok će se na raskrižju Strossmayerove i Mlinske graditi jedna posve nova. Modernizacija tramvajske infrastrukture podrazumijeva i modernizaciju 23 tramvajska stajališta kojom će biti omogućen lakši pristup vozilima javnog prijevoza za osobe s invaliditetom i smanjene pokretljivosti, te kojom će se stajališta uskladiti s najnovijim europskim standardima.
Uporabnu dozvolu bi trebali imati do 31. prosinca 2023. godine.
Izdvojeno
-
Donosimo vam recept za skuhati pravi baranjski fiš paprikaš i domaću tjesteninu
-
Moša je oduvijek bila poznata i kao pravi gradski kvart iliti, bolje rečeno, firtl u kojemu su živjeli pravi gradski dečki i cure koji su se uvijek, osim sitnih kavgi s Retfalčanima, držali zajedno
-
Nakon devet godina života u Irskoj kući se vratio i Osječanin Dino Dželihodžić
-
Kratka imena, dva sloga, to su trendovi: Liam, Noel, Lota, gotovo je doba Štefanija i Terezija
Reci što misliš!