Vijesti / Osijek

posebna regulacija prometa

Završava prva, krenula druga faza modernizacije tramvajske pruge kroz Osijek

Završava prva, krenula druga faza modernizacije tramvajske pruge kroz Osijek
Davor Javorović/PIXSELL

Počeli radovi na dionici D9 u okviru prve faze radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture

Zbog početka radova na dionici D9 u okviru prve faze radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture, u Strossmayerovoj je ulici od 06. lipnja postavljena višemjesečna privremena regulacija prometa, sukladno Elaboratu privremene regulacije prometa. Podsjećamo, radi se o projektu sufinanciranom sredstvima EU i Vlade RH, kojemu je cilj povećati sigurnost i brzinu javnog gradskog prijevoza, te uvođenje novih tehnologija koje podržavaju prometovanje budućih novih niskopodnih tramvaja.

Upravo se završava faza radova u Ulici J. J. Strossmayera na potezu od Svilajske ulice do turbo kružnog toka Osijek - Višnjevac, gdje je u dužini od oko 700 m, obavljena demontaža postojećeg i izgradnja novog kolosiječnog sustava i to istovremeno i sjeverni i južni kolosijek.

gradi se na sve strane Radovi na tramvajskoj pruzi sele se bliže centru, zatvara se ulaz u grad iz smjera Nemetina

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

"Sa završetkom tih radova započeli su radovi u Strossmayerovoj ulici na potezu od Trga A. Starčevića do Rokove ulice, u dijelu sjeverne vozne prometne trake. Prometni tok odvija se u dva sužena prometna traka, uz ograničenje brzine kretanja vozila", rekao je Dejan Rusmirović, član uprave – direktor GPP-a.

Upozorio je na objektivne probleme u vidu produžetka realnog vremena putovanja na tramvajskoj liniji br. 1 zbog privremene regulacije prometa, te se zahvalio građanima na strpljenju i podršci, jer se radi o zaista velikom projektu za grad Osijek koji će u konačnici gradu dati jednu potpuno novu prometnu vizuru.

Obnova tramvajske pruge, svibanj 2022. Fotogalerija

Inače, projekt je podijeljen u dvije aktivnosti. Prva se odnosi na elektromonterske i građevinske radove na modernizaciji i izgradnji ispravljačkih stanica, te na modernizaciju kontaktne mreže i izgradnju podzemne kabelske mreže, a druga na građevinske radove na modernizaciji tramvajske pruge i tramvajskih stajališta. S tim u svezi, radi se izmjena ukupno 9,5 kilometara tramvajskog kolosijeka, te modernizacija dvije ispravljačke stanice, dok će se na raskrižju Strossmayerove i Mlinske graditi jedna posve nova. Modernizacija tramvajske infrastrukture podrazumijeva i modernizaciju 23 tramvajska stajališta kojom će biti omogućen lakši pristup vozilima javnog prijevoza za osobe s invaliditetom i smanjene pokretljivosti, te kojom će se stajališta uskladiti s najnovijim europskim standardima.

Uporabnu dozvolu bi trebali imati do 31. prosinca 2023. godine.


Izdvojeno

Reci što misliš!