učestale nesreće
Autocestom A3 godišnje prođe 22 milijuna vozila, a svakim danom u sve je gorem stanju
Autocesta se na dionici između Slavonskog Broda i Nove gradiške doslovno raspada
Vozite li se autocestom A3 na dijelu između Slavonskog Broda i Nove Gradiške pa i dalje prema Okučanima i Novskoj ne možete ne primijetiti stanje u kojem se taj dio autoceste nalazi.
Upravo zbog toga je prošle godine pokrenuta i procedura izrade natječajne dokumentacije .
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
„Želja je bila vratiti se u grad svoje mladosti, donijeti svoje znanje i iskustvo ženama iz svog kraja i omogućiti im vrhunsku medicinsku skrb i tretmane bez potrebe dugih putovanja“;, istaknula je Sandra Kovačević
-
Vatrogasci su izašli na teren i gase požar sjemena topole
"Planirana je izgradnja čvora ulaska između Starog Petrova Sela i Nove Gradiške, a drugi je natječaj predviđen za čvor Donje Andrijevce. Isto tako, najavljen je čvor za silazak na autocestu na području općine Oriovac. Pred natječajem je i rekonstrukcija dijela autoceste koji je u lošem stanju i to će nakon završene procedure krenuti u izvedbu", poručio je prošle godine župan Brodsko-posavski Danijel Marušić.
Razlog brojnim oštečenjima je činjenica kako se radi o najprometnijoj cesti u Hrvatskoj kojom godišnje prođe 22 milijuna vozila što je 32,45 posto svog ukupnog prometa na hrvatskim autocestama. Među tom masom vozila velik je broj onih teretnih koji su česti sudionici najtežih prometnih nesreća.
Još uvijek se pamti nalet kamiona na djecu kod Novske koja su putovala na ekskurziju, prošlogodišnje izlijetanje autobusa, nekoliko lančanih sudara te pogibilje poznatih osoba Toše Proeskog i Dolores Lambaše.
Ravna linija kojom se putnici voze također ne doprinosi sigurnosti jer se putnici vrlo lako opuste pri visokim brzinama što rezultira katastrofalnim posjedicama.
Sigurnosti prometa možda će doprinijeti i realizacija HAC projekta kojim se planira modernizirati sustav naplate cestarine koji osim samog sustava naplate uključuje i brojne senzore i sustave signalizacije, a omogućava i brzu reakciju nadzornog centra kad je u pitanju korekcija brzine na određenim dionicima i slične mogućnosti.
Upravo zbog toga je i kvaliteta same ceste i oprema iste vrlo važna pa su prošle godine Hrvatske ceste odradile opsežnu sanaciju na samom početku autoceste kod naplatnih kućica Ivanja reka, ali je nužno nastaviti radove.
"Do obavljanja same sanacije kolnika, poduzete su određene radnje i aktivnosti sukladno kojima se na određenim dionicama autoceste koje gravitiraju Slavonskom Brodu, ograničila brzina kretanja vozila na 100 km/h uz postavljanje prometnog znaka „A09“ (neravan kolnik/ulegnuće) i dopunske ploče o duljini neravnog kolnika/ulegnuća, sve u cilju pravovremenog obavještavanja korisnika autoceste o uvjetima na cesti", odgovorila tada Andrea Vrsaljko, dipl.cro.soc., voditeljica za odnose s javnošću Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskih autocesta prema portalu Plusportal uz dodatak kako u naredne tri godine planiraju sanirati 120 kilometara autoceste Zagreb-Lipovac u oba smjera.
Od tih 120 kilometara do danas, a od njezine izjave početkom 2023. godine, napravljen je svega ranije spomenuti segment kod Ivanje reke.
"Nedavno sam se vozio od Zagreba i imao sam osjećaj kako se vozim po staroj kaldrmi, a ne kao po autocesti. Nekad prije je u ovakvom stanju bila autocesta u Srbiji prema Beogradu, a danas je stanje ove dionice nekadašnjeg "autoputa bratstva i jedinstva" i gore", rekao nam je čitatelj Tomislav koji često prometuje ovom cestom.
Dodaje i kako se vozači zbog toga često odlučuju na vožnju preticajnom trakom, koja je u nešto boljem stanju, što nikako nije dobro i ispravno.
Izdvojeno
-
Tako su prvi slobodni termini za CT abdomena i zdjelice dostupni tek u studenome, točnije 8., 11. i 12. studenoga
-
Što se veća količina graha kuha to će finalni rezultat biti bolji
-
Laura Gergelj je poduzetnica koja je, prepoznavši potrebe tržišta, odlučila potpuno samostalno pokrenuti knjigovodstveni servis, predstavljajući Osijek i u međunarodnim krugovima kao destinaciju inovativnih poslovnih rješenja
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
Reci što misliš!