legendarni model
Umjesto u staro željezo stari osječki tramvaj ostat će sačuvan
Zahvaljujući etuzijastima okupljenima oko Facebook stranice Tramvaj - Osijek, tramvaj 8225 ostati će spašen
"Obavještavamo sve pratitelje stranice kako je (nadamo se)
donesena odluka kako TRAMVAJ 8225 ipak neće biti izrezan. Vijest
koju smo jučer objavili i apel da nam se sačuva jedan dio osječke
povijesti urodio je plodom. Javili su se ljudi koji su smatrali
da mogu pomoći, a u poslijepodnevnim satima i iz GPP-a su rekli
kako tramvaj neće rezati. Nadamo se da će tako zaista i ostati.
Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u ovoj priči i koji su
pomogli na bilo koji način kao i GPP-u koji je čuo glas malog
čovjeka", kažu na Facebook stranici Tramvaj - Osijek koja
objavljuje crtice i bogate povijesti osječkog tramvaja.
Tramvaj Osijekom prometuje od davne 1884. godine, a od prvih konjskih tramvaja pa do današnjih nešto modernijih, omiljeni je prijevoz putnika u Osijeku.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Posjetitelji festivala imaju priliku kuhati s Tomislavom Špičekom, zabaviti se uz Indiru Levak, družiti se s igračima NK Osijek te testirati svoje znanje s Deanom Kotigom. Za dozu adrenalina zadužena je ekipa iz Pannonian Challengea s preskokom preko kamiona za odvoz otpada
-
''U pitanju je redovito godišnje ispitivanje radionavigacijskih uređaja'', istaknuli su iz Zračne luke Osijek
-
Posebno su upečatljivi u toj povijesti bili Češki tramvaji crvene boje koji su u Osijek prije 40-ak godina, a dio njih je repariran u današnju verziju dok je dio ostao u osječkoj remizi.
"Zadnjih godina smo svjedoci loših priča iz Osijeka. Ugašene tvornice, odlazak mladih, a i slab razvoj grada općenito. Nažalost, također i mi imamo jednu tužnu priču. Nakon skoro 40 godina boravka tramvaja garažnog broja 8225 u Osijeku, odlučeno je da se tramvaj izreže. Postavljaju se brojna pitanja: Zašto? Koji je razlog?, na koja mi nemamo odgovor. Jedino što znamo da je to žalosno. Tramvaj 8225 stigao je u Osijek 1982. godine i vozio je gradom sve do 2009/10. Od tada stoji uz remizu na vanjskom kolosijeku. Njegova prikolica izrezana je davnih dana kao i sve prikolice koje je GPP imao", stojalo je u jučerašnjem apelu.
Još početkom 2018. godine u medijima se pojavila priča o planu muzeja na području današnje remize, ali do danas ta ideja nije konkretizirana. Zasigurno, bio bi to raritet na ovom području pa i svojevrsna turistička atrakcija.
Možda je spašavanje ovog modela tramvaja ipak svojevrsno svjetlo
kako bi se u budućnosti jedan takav muzej i mogao
ostvariti.
Izdvojeno
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
-
Reci što misliš!