Vijesti / Osijek

legendarni model

Umjesto u staro željezo stari osječki tramvaj ostat će sačuvan

Umjesto u staro željezo stari osječki tramvaj ostat će sačuvan
Tramvaj - Osijek

Zahvaljujući etuzijastima okupljenima oko Facebook stranice Tramvaj - Osijek, tramvaj 8225 ostati će spašen


"Obavještavamo sve pratitelje stranice kako je (nadamo se) donesena odluka kako TRAMVAJ 8225 ipak neće biti izrezan. Vijest koju smo jučer objavili i apel da nam se sačuva jedan dio osječke povijesti urodio je plodom. Javili su se ljudi koji su smatrali da mogu pomoći, a u poslijepodnevnim satima i iz GPP-a su rekli kako tramvaj neće rezati. Nadamo se da će tako zaista i ostati. Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u ovoj priči i koji su pomogli na bilo koji način kao i GPP-u koji je čuo glas malog čovjeka", kažu na Facebook stranici Tramvaj - Osijek koja objavljuje crtice i bogate povijesti osječkog tramvaja.

Tramvaj Osijekom prometuje od davne 1884. godine, a od prvih konjskih tramvaja pa do današnjih nešto modernijih, omiljeni je prijevoz putnika u Osijeku.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Posebno su upečatljivi u toj povijesti bili Češki tramvaji crvene boje koji su u Osijek prije 40-ak godina, a dio njih je repariran u današnju verziju dok je dio ostao u osječkoj remizi.

"Zadnjih godina smo svjedoci loših priča iz Osijeka. Ugašene tvornice, odlazak mladih, a i slab razvoj grada općenito. Nažalost, također i mi imamo jednu tužnu priču. Nakon skoro 40 godina boravka tramvaja garažnog broja 8225 u Osijeku, odlučeno je da se tramvaj izreže. Postavljaju se brojna pitanja: Zašto? Koji je razlog?, na koja mi nemamo odgovor. Jedino što znamo da je to žalosno. Tramvaj 8225 stigao je u Osijek 1982. godine i vozio je gradom sve do 2009/10. Od tada stoji uz remizu na vanjskom kolosijeku. Njegova prikolica izrezana je davnih dana kao i sve prikolice koje je GPP imao", stojalo je u jučerašnjem apelu.

Još početkom 2018. godine u medijima se pojavila priča o planu muzeja na području današnje remize, ali do danas ta ideja nije konkretizirana. Zasigurno, bio bi to raritet na ovom području pa i svojevrsna turistička atrakcija.

Možda je spašavanje ovog modela tramvaja ipak svojevrsno svjetlo kako bi se u budućnosti jedan takav muzej i mogao ostvariti.
 


Izdvojeno

Reci što misliš!