500 evenata i brojne suradnje
Kreativne agencije Adverta proslavila prvih 10 godina poslovanja
Vlasnik Adverte Ivan Grgić istaknuo je upravo dio vezan uz realizaciju vidljivosti EU projekta koji postupno postaje „core business“ agencije
U subotu 18. ožujka je u prostoru Arheološkog muzeja Osijek održana proslava desete godišnjice postojanja osječke Kreativne agencije Adverta. Uz brojne uzvanike, u odličnoj atmosferi popraćenoj ritmovima benda Munguru i DJ Flegme, uz modnu reviju osječke dizajnerice Yuniku prostor je bio ispunjen pozitivnom energijom, dobrim željama i osjećajem zahvalnosti što jedna takva poduzetničko - altruistička priča ulazi u drugo desetljeće postojanja.
Proslavom koja je bila namijenjena poslovnim partnericama / partnerima, suradnicima i prijateljima, organizatori su još jednom htjeli dokazati da su ljudi ključ uspjeha svakog projekta, ideje, poslovnog subjekta. Ljudi koji znaju prepoznati iskrene namjere, zdrav poslovni model i proizvod ili uslugu koja im je dana na konzumiranje. Taj krug ljudi koji se stvarao godinama pogonsko je gorivo koje potiče, motivira i inspirira.Kreativna agencija Adverta proizvod je tada mlađahnih entuzijasta koji su osječkoj kulturnoj i glazbenoj sceni poželjeli ponuditi neke nove dimenzije. Prvotno kroz organizaciju manjih događaja, do kasnijih ljetnih specijala poput In da Sofe bez koje je ljeto u Osijeku posljednjih godina nezamislivo ili Urban festa Osijek koji je zacementirao poziciju grada na festivalskoj karti Europe. Konstantnim ulaganjem, educiranjem i praćenjem trendova, Kreativna agencija Adverta se profilirala kao pouzdan partner u realizaciji bilo kakvog oblika događaja, ali i kao agencija koja osmišljava, organizira i provodi razne marketinške kampanje. U posljednje vrijeme sve veći broj klijenata, od raznih poslovnih subjekata poput privatnih tvrtki, obrta i udruga do jedinica lokalne samouprave, odlučuju se angažirati Advertu pri realizaciji vidljivosti EU projekata. Sav spomenuti angažman napunio je agencijski portfolio s preko 500 različitih događaja i još nebrojeno puno raznih suradnji i angažmana.Vlasnik Adverte Ivan Grgić istaknuo je upravo dio vezan uz realizaciju vidljivosti EU projekta koji postupno postaje „core business“ agencije koja je i na tom polju unijela niz inovacija, nestandardni pristup i rješenja koja cijeli koncept dižu na višu razinu. No, to ne znači da nas ne očekuju i brojni događaji i drugi zanimljivi „ne EU projekti“, nego upravo suprotno. Od Adverte i dalje možemo očekivati da će biti aktivni dionik u kreiranju urbane, moderne i suvremene kulturno – glazbene scene grada Osijeka.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Posjetitelji festivala imaju priliku kuhati s Tomislavom Špičekom, zabaviti se uz Indiru Levak, družiti se s igračima NK Osijek te testirati svoje znanje s Deanom Kotigom. Za dozu adrenalina zadužena je ekipa iz Pannonian Challengea s preskokom preko kamiona za odvoz otpada
-
''U pitanju je redovito godišnje ispitivanje radionavigacijskih uređaja'', istaknuli su iz Zračne luke Osijek
Do novog jubileja, pratite društvene mreže Agencije i budite dio kruga, dio momenta, dio energije zbog koje se svi možemo osjećati dobro i na što svi možemo uvijek biti ponosni.
Izdvojeno
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
Reci što misliš!