U sklopu znanstveno-stručne suradnje
Vlasnici i Uprava Saponije d.d. dodijelili priznanja studentima EFOS-a za uspješne projekte
U natjecanju je sudjelovalo 17 timova, sastavljenih od preko 60 studenata, pri čemu su se tri projekta istaknula kao najkvalitetniji i čijim su autorima dodijeljene i prigodne nagrade te vrijedna priznanja od strane vlasnika i Uprave Saponije
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je tradicionalna dodjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima natjecanja održanog u okviru znanstveno-razvojne i stručne suradnje s tvrtkom Saponia d.d. Riječ je o natjecanju u rješavanju poslovnog slučaja provedenom u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), na kojem sudjeluju studenti u sklopu kolegija “Marketing – strategije“.
Ove godine pred studente je postavljen izazov marketinškog poslovnog slučaja na temu brenda Eco Active Nature, a riječ je o još jednoj u nizu suradnji Ekonomskog fakulteta u Osijeku s vodećim domaćim gospodarstvenicima, koje za cilj imaju pripremiti studente za tržište rada te uspješno savladavanje suvremenih poslovnih izazova, istovremeno osiguravajući sinergijske učinke te dvosmjerni transfer znanja, iskustava i ideja između akademske i poslovne zajednice.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"E, 'ajd prestigni onaj kamion. Ma da se zabijemo, boli nas kurac", čuje se na snimci koju je objavio Radio Nova Gradiška
-
Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama
-
U brojnim osječkim ulicama u tijeku je rekonstrukcija tramvajske mreže
Saponia d.d., jedan od najvećih poslodavaca u široj regiji te jedna od najznačajnijih lokalnih, ali i nacionalnih tvrtki u svojoj industriji i Ekonomski fakultet u Osijeku njeguju uspješno partnerstvo još od 2014. godine. Ova važna lokalna sinergija i službeno je nastavljena u listopadu 2021. godine, kada su predstavnici obiju institucija potpisali sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji s ciljem razvoja znanstvene, stručne i poslovne suradnje u nizu projekata od gospodarske i društvene važnosti.
Studenti EFOS-a su tako od listopada prošle godine u sklopu kolegija Marketing-strategije rješavali marketinški poslovni slučaj iz poslovanja Saponije d.d. na temu brenda Eco Active Nature. U natjecanju je sudjelovalo 17 timova, sastavljenih od preko 60 studenata, pri čemu su se tri projekta istaknula kao najkvalitetniji i čijim su autorima dodijeljene i prigodne nagrade te vrijedna priznanja od strane vlasnika i Uprave Saponije.
Iako je riječ o tri različita tima s tri različita rješenja, zajednička odluka organizatora natjecanja je da se njihova rješenja neće rangirati, budući da sva tri rješenja imaju svoje vlastite posebnosti, zbog kojih je presuđeno da zaslužuju dijeliti prvo mjesto. Timove prepoznate od strane Uprave i vlasnika Saponije d.d., činile su studentice EFOS-a: Anamarija Bagudić, Antonela Barać, Patricija Čorić, Viktorija Ljubičić, Lorena Orašinović, Dora Pakšec, Ivona Rašić, Emma Riedl, Klara Topalović, Anita Tutenov, Anja Vilk i Vanja Vovk.
Na ovogodišnjem natjecanju sudjelovali su studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a sama studija slučaja organizirana je kao dio nastave na obveznom kolegiju Marketing-strategije, pod vodstvom prof. dr. sc. Marije Ham te u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR).
U okviru kolegija, studenti se kontinuirano susreću sa stvarnim poslovnim slučajevima iz prakse u suradnji s različitim gospodarskim subjektima, čime već za vrijeme studija razvijaju stručne vještine i kritički pristup za uspješno snalaženje na tržištu rada.
„Da Ekonomski fakultet u Osijeku zaista gleda u budućnost kada je riječ o akademskom i profesionalnom razvoju naših studenata, najbolje potvrđuje pravovremeno osposobljavanje i priprema studenata za tržište rada u sklopu znanstveno-stručnih suradnji, kao što je ova s našim dugogodišnjim partnerima iz Saponije“, istaknuo je prof. dr. sc. Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
„Naposljetku, za čitavu lokalnu zajednicu, a posebice akademsku i poslovnu, je od vitalne važnosti stvoriti čvrste temelje za opći društveni boljitak, koji prije svega počivaju na obrazovanju naše mladeži, a zatim i njihovom daljnjem profesionalnom razvoju u sklopu tvrtki koje će danas-sutra postati njihovi poslodavci i u sklopu kojih će pružati važan doprinos daljnjem socio-ekonomskom napretku, kako na lokalnoj, tako i na nacionalnoj razini“, zaključio je Crnković.
Izdvojeno
-
Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama
-
Riječ je o strateškoj ratnoj igri u prvom licu i to na realističnoj mapi Vukovara i okolice 90-ih godina prošlog stoljeća
-
Kako saznajemo gradonačelnik Ivan Radić i predstavnici investitora uskoro će predstaviti i više detalja
-
Poticaji u poljoprivredi i gospodarstvu, ulaganja u infrastrukturu, društveni život i mlade obitelji. Dobivalo se 5 tisuća za prvo, 6 za drugo, 7 za treće i 10 tisuća kuna za četvrto dijete
Reci što misliš!