Vijesti / Regija

samo uz propusnicu

Detaljne informacije i pravila korištenja izvanrednog javnog prijevoza

Detaljne informacije i pravila korištenja izvanrednog javnog prijevoza
Dubravka Petric/PIXSELL

Vozni red odobren je od strane Županijskog stožera civilne zaštite te je organiziran na način da se obavlja dovoz na posao od 05:00 do 08:00 sati, a odvoz s posla od 14:00 do 18:00 sati te za treću smjenu od 21:00 do 22:00 sata

Iz Uprave GPP-a poručuju kako obzirom na brojne upite naših sugrađana o uvjetima korištenja javnog prijevoza, ovim putem žele javnost dodatno izvijestiti o načinu funkcioniranja sustava javnog gradskog prijevoza u uvjetima obustave.

Kako je na temelju Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, Gradski prijevoz putnika d.o.o. Osijek od 22. ožujka 2020. privremeno obustavio javni gradski prijevoz na području svog operativnog djelovanja, a na temelju izražene potrebe osiguranja prijevoza za radnike koji imaju radnu obvezu i ne mogu svoj posao obavljati od kuće, GPP je od 23. ožujka 2020. organizirao izvanredni prijevoz autobusima.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Vozni red odobren je od strane Županijskog stožera civilne zaštite te je organiziran na način da se obavlja dovoz na posao od 05:00 do 08:00 sati, a odvoz s posla od 14:00 do 18:00 sati te za treću smjenu od 21:00 do 22:00 sata, prema rasporedu objavljenom na mrežnim stranicama GPP-a.

Da bi se uopće mogao uspostaviti izvanredni prijevoz, GPP je morao osigurati određene uvjete, kao što su stalna sveobuhvatna dezinfekcija vozila koja izlaze u promet, dodatna dezinfekcija od strane zaposlenika GPP-a tijekom dnevnog prometovanja te osiguranje vozača od širenja zaraze na način da se ukinula svaka prodaja karata kod vozača.

Također, strogo je zabranjen ulaz u vozila javnog gradskog prijevoza svim kategorijama putnika koje ne koriste opće, tzv. radničke kartice, odnosno svim korisnicima koji ne posjeduju POTVRDU koju im je izdao poslodavac, a odnosi se na radnu obvezu.

Sukladno navedenom, pri ulasku u vozilo korisnicima su vidno istaknute sljedeće upute:
1. obvezna dezinfekcija ruku na dozatoru kod ulaznih vrata
2. obvezna prijava valjanom karticom
3. korisnik mora posjedovati PROPUSNICU koju mu je izdao poslodavac sukladno uputama Stožera civilne zaštite.

Za potrebe nadopune mjesečnih i isteklih godišnjih radničkih karata, od 25. ožujka do 5. travnja otvoreno je prodajno mjesto u C. HADRIJANA 1 (Remiza). 
Radno vrijeme: pon – pet 8:00 do 15:00 sati.

Također, radnici mogu nadopuniti svoje mjesečne (ne i godišnje) karte i na prodajnim mjestima Tiska.

 


Izdvojeno

Reci što misliš!