prvi put kasnio čak 83 minute
Od uvođenja direktne linije Osijek-Split, vlak je kasnio baš svaki put. RTL doznaje što uzrokuje kašnjenja
Kako to da teretni vlak iz inozemstva dobije prednost nad domaćim putničkim vlakom? Kako netko odluči da neće prikačiti lokomotivu? Tko zataškava?
U redakciju RTL-a stiglo je detaljno izvješće zašto je kasnio prvi vlak na relaciji Osijek Split. Otišli su korak dalje. Istražili su što je sve uzrok kašnjenja vlakova u Hrvatskoj. Sindikat strojovođa upire prstom u HŽ Infrastrukturu, ali ne samo zbog loših tračnica. Zašto onda i ima li rješenja - pokušao je saznati RTL-ov Goran Latković ...
Doznali smo zašto je prvi vlak iz Osijeka za Split kasnio čak 83 minute. U Sindikatu strojovođa kažu da je vlak zapeo u Zagrebu i to sat vremena, ostalo se nakupilo putem.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Dvije gradske žile kucavice doživjeti će potpunu rekonstrukciju čime će se potpuno promijeniti vizura
-
Policija je izašla na mjesto nesretnog događa i obavlja očevid
-
Ono što je najviše odlikuje veseo je lavež kada ugleda svoga vlasnika, a što se i dogodilo čim je ušao u dvorište romske obitelji gdje je kujica pronađena
Dalibor Petrović, zamjenik predsjednika Sindikata strojovođa Hrvatske: "Radnik kojeg HŽ Putnički prijevoz plaća preko HŽ infrastrukture da radi zakvačivanje i otkvačivanje je odlučio da on to neće napraviti iz nekog razloga, tvrdio je da se ne može... To se naravno pokušalo zataškati. Odgovornosti, naravno, nema..."
RTL je u posjedu izvještaja u kojem strojovođa sve opisuje:
"Od strane manevriste rečeno nam je da nije moguće spojiti zračne poluspojke je su kratke... Samoinicijativno smo spojili slavine glavnog voda... Zbog toga je došlo do kašnjenja vlaka u polasku koje se povećavalo zbog zapuštenosti pružnog pojasa."
Tridesetak puta morali su, kažu, smanjiti brzinu zbog zapuštenosti. Razgovarali smo s putnicima koji s kontinenta putuju prema moru. Jedni imaju razumijevanja, a drugi su, kažu, osuđeni na putovanje vlakom.
Ivica Ferenčić iz Koprivnice: "Iz Koprivnice do Šibenika meni sad treba jedno 10, 11 sati što je strašno dugo putovanje i to je jako sporo."
Slavica Telebar: "Koliko god putujem u Split uvijek je dobro. Prošle godine smo čak došli par minuta prije."
Do kašnjenja vlakova dolazi kada strojovođa zaspe na posao, zbog dotrajalih pruga, ali i zato što ponekad strani teretni vlakovi dobiju prednost nad putničkim. U Sindikatu kažu da o tome odlučuju Prometni poslovi HŽ Infrastrukture i da domaći moraju imati prednost.
Kako onda teretni dobije prednost? "To su vam onda čudne okolnosti, znate. Ode vam neko iz nekog privatnog prijevoznika i operativi plati večericu, pa zajedno imaju rekreaciju. Pa neki friendly odnosi, pa tko fućka putnike ionako ih nema, od tereta se živi...", opisao je Petrović.
U HŽ Infrastrukturi kažu da su već sankcionirali kolege koji su prednost davali stranim vlakovima jer je to zabranjeno. Za vlak iz Osijeka priznaju da su strojovođe odradili posao koji nisu trebali.
Član Uprave HŽ Infrastruktura Marijan Ćužić: "Prilikom intervencije strojovođe je stvarno došlo do toga. Vlak je spojen nakon nekog kašnjenja i napravljeno je probno kočenje i vlak je sigurno otpremljen prema Splitu."
Izdvojeno
-
Laura Gergelj je poduzetnica koja je, prepoznavši potrebe tržišta, odlučila potpuno samostalno pokrenuti knjigovodstveni servis, predstavljajući Osijek i u međunarodnim krugovima kao destinaciju inovativnih poslovnih rješenja
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
Reci što misliš!