Vijesti / Osijek

digitalizacija grada

Nadograđena aplikacija „Moj Vodovod“ nudi razne mogućnosti – od plaćanja bez naknade do obavijesti o obustavi isporuke vode

Nadograđena aplikacija „Moj Vodovod“ nudi razne mogućnosti – od plaćanja bez naknade do obavijesti o obustavi isporuke vode
Dubravka Petric/PIXSELL

Aplikacija nudi brojne mogućnosti od zaprimanja računa pa do obavijesti o obustavi vode i to samo zahvaćenim korisnicima

S ciljem uspješnije komunikacije i unapređenja usluga korisnicima, ali i smanjenja troškova poslovanja Društva VODOVOD-OSIJEK d.o.o., postojeća aplikacija „MOJ VODOVOD“ nedavno je nadograđena. Nastavak je to aktivnosti u sklopu projekta digitalizacije Grada Osijeka, a mobilna i web aplikacija MOJ VODOVOD bit će jedna od sastavnih modula buduće gradske aplikacije.

"Poznato je da je „MOJ VODOVOD“ mobilna i web aplikacija koja korisnicima omogućuje provjeru izdanih računa za vodne usluge, podatke o potrošnji, pregled povijesti očitanja vodomjera, mogućnost ugovaranja usluge samoočitanja, aktiviranje usluge zaprimanje računa i pisanih obavijesti u elektroničkom obliku  te izravno plaćanje računa bez naknade. Nova aplikacija nudi poboljšanja", rekao je Marko Eljuga, član Uprave – direktor Vodovoda.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Naime, nova aplikacija omogućuje pod istom registracijom, odnosno s istim OIB-om više korisničkih šifri. Nudi i različite mogućnosti plaćanja dugovanja bez naknade, spremanje podataka o kartici za brže i lakše buduće plaćanje (WSPAY), ali i personalizirane obavijesti. Primjerice, obavijest o obustavi isporuke vode za naselje Petrove gore zbog radova i nju će dobiti samo korisnici iz naselja Petrove gore. Tu je i prijava kvara na adresi mjesta potrošnje ili proizvoljno upisanoj adresi uz mogućnost dodavanja slika, a važno je naglasiti da prijava automatski generira e-mail dežurnoj službi vodoopskrbe 0/24. Omogućeno je i slanje zahtjeva putem same aplikacije, poput zahtjeva za izmjenu podataka korisnika vodnih usluga, zahtjeva za vodnu uslugu vodoopskrbe - izgradnja novog, odnosno rekonstrukcija postojećeg priključka, ugradnja pomoćnog ili glavnog vodomjera, privremena ili trajna obustava isporuke vode, zahtjevi za vodnu uslugu odvodnje i dr.

"Očekujemo da će građani koristiti ovu aplikaciju, odnosno ponovo se registrirati. Naravno, oni koji to ne učine i nadalje će dobivati sve informacije putem web stranice i telefonski, a korisnici naših usluga sami biraju način dostave računa za vodne usluge", dodao je Eljuga.

Aplikacija „MOJ VODOVOD“ može se preuzeti na android i IOS mobilnim uređajima u Google play i APP storeu, a desktop aplikacija dostupna je na www.vodovod.com.


Izdvojeno

Reci što misliš!