Promo

sve po uputama epidemiologa

Predavanja nema, a studenti svejedno u kampusu: Osječani jedva dočekali otvorenje kafića

Predavanja nema, a studenti svejedno u kampusu: Osječani jedva dočekali otvorenje kafića
Davor Javorović

U Campus Caffeu brzo su se prilagodili propisanim mjerama, stavili dezinficijense praktički u svaki dio kafića i na terasu, upute za goste na sve ulaze te za osoblje nabavili jednokratne rukavice i dali izraditi maske sa svojim logom

Terasa omiljenog osječkog studentskog kafića u prošli ponedjeljak ujutro ponovno je zaživjela. Iako se većina studenata razišla kućama zbog pandemije koronavirusa, a predavanja i dalje nema, oni koji žive u Osijeku, svratili su do kampusa popiti dugoiščekivanu kavu u Campus Caffeu.

"Jako smo sretni što opet vidimo neka poznata lica i što opet radimo. Mislim da nismo ni bili svjesni koliko nam je sve ovo nedostajalo dok nismo jutros sjeli i popili prvu jutarnju kavu iz aparata", kaže nam Gordan Šestić, vlasnik mnogima omiljenog okupljališta.

U Campus Caffeu brzo su se prilagodili propisanim mjerama, stavili dezinficijense praktički u svaki dio kafića i na terasu, upute za goste na sve ulaze te za osoblje nabavili jednokratne rukavice i dali izraditi maske sa svojim logom.

Iako neke mjere nisu bile obavezne, nego tek preporučene, u Campus Caffeu sve su ih ispoštovali. Nadaju se, kažu, da će se situacija uskoro koliko-toliko vratiti u normalno stanje, no kako bi do toga došlo, svi moramo pripaziti kako se ponašamo."Maksimalno smo se potrudili i sigurni smo da naši gosti znaju sve upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i da će ih poštovati. Ne može se sve vratiti na staro preko noći, no vjerujemo da će u konačnici sve biti u redu", kaže Šestić. Kako bi održali propisani razmak između stolova, Campus Caffe je ostao 30-40 posto sjedećih mjesta u unutrašnjem prostoru kafića i nekih 20-30 posto na terasi, no ne žale, kažu, jer je bitno da svi damo svoj doprinos u borbi protiv pandemije.

Šestića ne iznenađuje što su prvi gosti stigli odmah po otvaranju kafića. Osim što je općepoznato da je Hrvatima jedan od najdražih običaja onaj ispijanja kave; u Osijeku je općepoznato i da se u Campus Caffeu pije odlična kava.

"Imamo sreće da je s nama Antonio Vorgić, naš barista, kraj kojeg nijedna kava ne može izaći iz šanka ako nije sto posto savršena. Riječ je o pravom zaljubljeniku u kavu koji se upravo sprema za Franckovo natjecanje barista Franck Barista Contest 2020. i sigurni smo da će postići izvrsne rezultate", kaže Šestić i dodaje da svi zaposlenici, pa čak i on sam, sudjeluju na radionicama profesionalnih barista. U periodima jeseni i proljeća, kada se opseg posla poveća, i tim Campus Caffea poveća se za nekoliko ljudi. Za njih se tada obavezno organizira Franckova radionica na kojoj vrhunski baristi podučavaju o povijesti kave, prezentaciji, spravljanju kave, održavanju aparata...

"U lokalu imamo dvije-tri edukacije godišnje. Osim što su jako zanimljive i korisne, Franckove edukacije podignu atmosferu u kafiću i odjednom se svi natječu tko će napraviti bolju kavu, tko će ju bolje prezentirati i zadiviti goste", objašnjava Šestić i otkriva kako je temelj svake dobre kave zapravo dobar esspreso. Pogodite li uz to i pravu temperaturu mlijeka, gostu neće trebati šećer u njegovoj 'velikoj s toplim' ili 'bijeloj kavi'.

"Dobar esspreso je temelj svega, no da bi njega dobili, mlinac mora biti dobro namješten, mlaz vruće vode mora biti savršen da bi iz kave izvukao ono najbolje, ne smije biti ni predugača, ni prekratak... Ljudi za šank dođu s različitim uvjerenjima, no nakon edukacije shvate u čemu je zapravo bit. Ja često govorim da smo mi caffe bar. Samo ime govori da se bavimo spravljanjem kave i napitaka na bazi kave. Zato kod nas po tom pitanju nema mjesta za kompromis", kaže Šestić kojem topli napitci u Campus caffeu čine 70 posto prometa i dodaje da je Franck kavu odabrao pomalo subjektivno, na osnovu vlastitih preferencija. No, s obzirom da su u prošloj godini zabilježili rast od 27 posto, sa sigurnošću bi se moglo reći da i gosti dijele njegovu ljubav prema Franck kavi. Naime, iako je riječ o kafiću koji se nalazi u srcu studentskog kampusa, na terasi se naziru i poslovni ljudi koji su Campus Caffe prepoznali kao savršeno mjesto za pauzu od posla ili pak poslovni sastanak.

I dok smo svi jutros ispijali prvu jutarnju kavu u svom omiljenom kafiću, vjerojatno nitko nije bio ni svjestan da se za susjednim stolom možda nalazi osoba koja dijeli zasluge za savršen okus napitka u našoj šalici.Franckovi prodajni predstavnici, naime, barem jednom tjedno svrate na kavu u kafiće čiji su partneri, kako bi se uvjerili da se kava priprema na ispravan način. Primijete li ikakvu nepravilnost, u dogovoru s vlasnikom ulaze u trag problemu i odmah ga saniraju. To može biti npr. sitna korekcija na mlincu koju se mora napraviti jer je vlaga u zraku skočila, pa je kava nešto vlažnija no prije.

U svakom slučaju, prodajni predstavnici su mini junaci svih koji u kavi vole uživati u kafiću i važni su partneri ugostiteljima. Skrenut će im pažnju na talentirane pojedince među zaposlenicima, organizirati edukacije za bariste i uvijek biti na raspolaganju za sve upite.

"Odabir Francka je svakako bio dobar potez jer njihov prodajni predstavnik Alen Zebić Deda ima rijetko viđenu posvećenost. S njima smo sigurni da naši gosti piju odličnu kavu", zaključuje Šestić koji je korona-krizu iskoristio za renovaciju i rebranding svog drugog kafića. Do kraja svibnja radovi bi trebali biti završeni, a Osiječani dobiti Korzo 23 - novi lokal s vrhunskom Franck kavom.

Izdvojeno


Reci što misliš!