1. veljače
ESPORT industrija budućnosti - saznajte sve na radionici u Osijeku
Gaming industrija, Esports i streaming su najbrže rastuće grane u 21. stoljeću
Interaktivna radionica ESPORT – industrija budućnosti, održat će se 1. veljače 2022. u 18 sati u prostoru Info-centra za mlade Osijek, Kralja Zvonimira 15.
Prva je ovo u nizu radionica u kojima će mladi (od 15 do 30 godina), ali i drugi zainteresirani (roditelji, nastavnici…) moći saznati više o iskustvu GAMING i ESPORT industrije.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Tijela su pronađena na samom ulazu u Bogdanovce, i to na oranici koja se sve ove godine obrađuje
-
-
Posjetitelji festivala imaju priliku kuhati s Tomislavom Špičekom, zabaviti se uz Indiru Levak, družiti se s igračima NK Osijek te testirati svoje znanje s Deanom Kotigom. Za dozu adrenalina zadužena je ekipa iz Pannonian Challengea s preskokom preko kamiona za odvoz otpada
Radionicu će voditi Tanja Kaučić i Hrvoje Jugec iz tvrtke Glow Empire.
Čovjek oduvijek ima potrebu za zabavom, druženjem i igrom. Ta potreba se mijenjala iz stoljeća u stoljeće, od jednostavnih aktivnosti prenošenih iz naraštaja u naraštaj, preko sporta, različitih vrsta kazališta i literature do radija, kina i televizije u 20 stoljeću. Video igre su jedan od zadnjih dosega zabave koja je obilježila i početak ovog tisućljeća. Razvoj tehnologije je omogućio neslućene razine ove vrste zabave, no i dalje ju obilježava interaktivnost i mogućnost da korisnik značajno sam odlučuje o tijeku igre.
Gaming industrija, Esports i streaming su najbrže rastuće grane u 21. stoljeću. No, malo je onih koji jako dobro poznaju ovu industriju, a puno nepoznanica i nerazumijevanja. Posebice ako se na nju gleda ne isključivo kao hobi, strast i način provođenja slobodnog vremena, nego kao karijeru.
Baviti se gaming industrijom je nešto što u startu izaziva podijeljena razmišljanja. S jedne strane govori se o velikoj mogućnosti zarade, vlastitim raspolaganjem radnog vremena, mogućnosti za kreativnost i osobno i profesionalno ostvarenje. S druge strane, dugotrajno bavljenje isključivo tehnologijom i odmak od kvalitetne povezenosti s obitelji, prijateljima, prirodom je vrlo sklisko područje pa je potrebno osvijestiti i educirati sve one koji razmišljaju baviti se ovim područjem.
Vlada predodžba da u industriji videoigara rade većinom programeri, a da je gejming industrija namijenjena isključvo nekolicini najboljih igrača videoigara. No, u cijelom procesu kroz različite faze sudjeluje velik broj stručnjaka; pisaca, koncept umjetnika, programera, tehničkih menadžera, testing odjela, psihologa, marketinških i prodajnih stručnjaka.. Možemo reći da je gaming industrija timski posao u kojem se isprepliću mnoge grane informatike, primijenjene umjetnosti, psihologije, marketinga i ekonomije.
U kontekstu prepoznavanja Osijeka kao grada rastuće software industrije, kroz niz radionica želimo potaknuti otvorenu komunikaciju s mladima i njihovo kritičko razmišljanje, razbijati mitove, osvijestiti ih i educirati, ali i sve one koji se bave mladima, o veličini esport industrije i svemu što ona nudi.
Radionica će se održati uživo, u prostoru Info-centra za mlade Osijek, s ograničenim brojem sudionika, sukladno aktualnim epidemiološkim mjerama.
Stoga je potrebno prijaviti se putem online prijavnice (do 30. siječnja).
Izdvojeno
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
-
Ukupno je u Hrvatskoj 399 lokacija s kamerama, a u Slavoniji i Baranji je njih 79
-
Bez obzira na poskupljenje općenitih životnih troškova, studenti u Osijeku imaju privilegiju relativno stabilnih cijena najma stanova
-
Olga ne planira napustiti Osijek, a u Ukrajinu odlazi samo u okviru posjeta rodbini i prijateljima
Reci što misliš!