Vijesti / Osijek

radovi u punom jeku

Modernizacija pruge do kraja 2024., a onda i selidba remize na Zeleno polje

Modernizacija pruge do kraja 2024., a onda i selidba remize na Zeleno polje
Grad Osijek

U punome jeku radovi na modernizaciji tramvajske infrastrukture vrijedni 35 milijuna eura. Završetak se očekuje do kraja ove godine

Radovi na modernizaciji osječke tramvajske infrastrukture vrijedni 35 milijuna eura u punome su jeku, a završetak se nakon gotovo dvije godine očekuje do kraja 2024. Izvijestio je to u četvrtak gradonačelnik Ivan Radić prilikom obilaska radova na križanju Radićeve ulice i Europske avenije u središtu grada, dodavši kako će ta dionica sutra u popodnevnim satima biti puštena u promet.

"Moram zahvaliti građanima na strpljenju sve ovo vrijeme. Sutra će ovaj dio prometnice biti u funkciji, čime će se rasteretiti obilazni putovi. Ovaj projekt radimo za sve generacije koje iza nas dolaze, a obuhvaća modernizaciju 9,5 kilometara tramvajske infrastrukture s novim stajalištima. Sve to priprema je za dolazak 10 novih niskopodnih tramvaja, koji će od ožujka iduće godine početi dolaziti u Osijek. Govorimo o novim, modernim tramvajima vrijednim 25 milijuna eura, koji će podići razinu usluge i sigurnosti javnog prijevoza na području grada", rekao je gradonačelnik Radić.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Podsjetio je da je Grad Osijek, prema podatcima Ministarstva financija, povukao najviše sredstava iz europskih fondova, pa su tako i ova dva projekta većinom financirana europskim sredstvima.

"Nema stajanja. Kada završimo modernizaciju tramvajske infrastrukture nećemo stati. Planiramo i radimo na preseljenju remize na Zeleno polje, a uskoro ćemo javnosti predstaviti idejno rješenje", istaknuo je gradonačelnik.

Goran Pajnić, direktor Gradskog prijevoza putnika dodao je da će u rekonstrukciju i parking u blizini spomenutog raskrižja, u duljini od 250 metara, a na inicijativu i trošak Grada Osijeka. Izvijestio je i o daljnjem tijeku radova:

"Iza Uskrsa otvaramo radove na dionici od raskrižja Trpimirove i Europske avenije, u dužini od 370 m, do Kuhačeve ulice, s istočne strane. U regulaciji prometa ništa se neće mijenjati, ostat će dvosmjerni promet. Zapravo se vraćamo prema centru grada gdje bi završetkom dionice D6 cijela investicija u ovom dijelu grada bila gotova, očekujemo do kraja ljeta ili u jesen ove godine", kazao je Pajnić.


Izdvojeno

Reci što misliš!