Matković: Navijački rekviziti se slabo prodaju jer igramo loše
Iako je još prošloga ljeta najavljeno da će u službenom fan shopu Nogometnog kluba Osijek uskoro biti proširen izbor artikala i suvenira sa simbolima kluba, to se ipak neće dogoditi u dogledno vrijeme.
Naime, 9. travnja navršit će se godinu dana od otvaranja fan shopa, a u njemu se i dalje može kupiti istih desetak artikala, i to isključivo marke talijanske tvrtke Robe di Kappa, aktualnog službenog dobavljača opreme.
- Veliki je napredak da NK Osijek uopće ima fan shop, ali ponudu treba proširiti i prilagoditi navijačima. Sadašnje cijene nisu niske, ali veći je problem u tome što se nudi. Na dresovima, recimo, ne trebaju biti prezimena igrača. Oni se relativno brzo mijenjaju pa je bolje da svatko kupi dres bez imena i tiska što želi. Mi kao udruga imamo svoje navijačke proizvode, ali smo neprofitni i stoga ih možemo samo dijeliti ili prodavati u ciljane, uglavnom humanitarne svrhe - ističe Grgur Vasilj, predsjednik Udruge navijača Kohorta.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Promet je zatvoren za sva vozila osim hitnih i komunalnih službi te stanara
-
-
„Želja je bila vratiti se u grad svoje mladosti, donijeti svoje znanje i iskustvo ženama iz svog kraja i omogućiti im vrhunsku medicinsku skrb i tretmane bez potrebe dugih putovanja“;, istaknula je Sandra Kovačević
Lani u kolovozu Agencija Trotoar, koju su tadašnji čelnici kluba angažirali kako bi poboljšali marketinške aktivnosti, planirala je ponudu proširiti, no inicijativa je zamrla.
- I mi bismo voljeli da je ponuda rekvizita šira i jeftinija, ali kao klub ne možemo mnogo učiniti. Fan shop vodi zadarski trgovački obrt Barros, zastupnik Robe di Kappa za Hrvatsku te zakupnik toga lokala. Koliko sam upućen, do daljnjega ne namjeravaju širiti ponudu, a opravdanje im je da se i postojeći rekviziti slabo prodaju jer je NK Osijek tek 10. na tablici 1. HNL (izjava dana prije utakmice s Interom, op.a).. Slažem se da bi sigurno bilo drukčije da je Osijek bolje plasiran, što ćemo, vjerujem, popraviti već u jesen - zaključuje Gordan Matković, direktor NK Osijek.
[important title=Što se sada nudi?]U aktualnoj ponudi fan shopa su originalni dresovi NK Osijek po cijeni od 299 kuna, trenirke stoje 429, "šorc" 139, a cijene torbica, ruksaka i torbi kreću se od 89 do 149 kuna. Majica sa znakom NK Osijek košta 139, kapa 129, bijelo-plavi kišobran 89, navijački šalovi 59 i 79, novčanik 59, jastučić 49, a najjeftinija je zastavica – 19 kuna. Njih ima i najviše jer su se one dijelile uz ulaznice za posljednje dvije domaće utakmice NK Osijek. I voditelji fan shopa shvatili su da cijene ne odgovaraju platnoj moći pa su uvedena sniženja.[/important]
Tomislav LEVAK (Glas Slavonije)
Izdvojeno
-
Tako su prvi slobodni termini za CT abdomena i zdjelice dostupni tek u studenome, točnije 8., 11. i 12. studenoga
-
Što se veća količina graha kuha to će finalni rezultat biti bolji
-
Laura Gergelj je poduzetnica koja je, prepoznavši potrebe tržišta, odlučila potpuno samostalno pokrenuti knjigovodstveni servis, predstavljajući Osijek i u međunarodnim krugovima kao destinaciju inovativnih poslovnih rješenja
-
Dulje vruće sezone i rjeđi mrazevi značili su da je postala virusna bolest koju najbrže šire komarci u svijetu, a uzima maha i u Europi
Reci što misliš!