Prvi spot Perpetuum Mobile-a
Nakon što je izdao maxi singl „Albino Kuhača" za Aquarius Records, bend Perpetuum Mobile zasukao je rukave i bacio se na izradu svog prvog spota.
Spot je rađen za pjesmu Prodavač Limunade, a glavni zadatak spota bio je lik prodavača prebaciti iz svijeta imaginacije u stvarnost i na taj način približiti ga svima koji misle da za njega još uvijek nisu čuli. Prodavača limunade utjelovljuje Aljoša Čepl, izuzetno talentirani mladi glumac, student pete godine Glume i lutkarstva Umjetničke akademije u Osijeku, a sve pod budnim okom legendarnog snimatelja, montažera i fotografa Igora Miličića.
Iako su na prvi pogled pjesma i spot šaljivi ipak prenose dublju
poruku i upozoravaju na poremećen sustav vrijednosti u društvu u
kojemu se ističu osobe bez pravog pokrića. Upravo takve ljude na
pomalo sarkastičan način predstavlja lik prodavača
limunade.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Brojne ekonomske, građevinske i ugostiteljske tvrtke ovoga tjedna nude prijave na različite poslove
-
Dok Domagoj ponovno korača ulicama Osijeka u potrazi za plišancima, grad će biti bogatiji za još jedan dodir nježnosti i topline koji samo on može pružiti, i to običnom prolazniku
Scenarij spota prati pjesmu i opisuje svakidašnjicu prodavača
limunade, a osmišljen je od strane članova benda o kojima više
možete saznati
Izdvojeno
-
Rafale su u niskom letu nadletjeli Osijek i tako odali počast operaciji Bljesak
-
Dizajn stana u Osijeku potpisuju STUDIOPI iza kojeg stoji arhitektica Iva Pauzar i nagrađivani dizajn studio Regular Company
-
Dok mačka okolo traži hranu, mačiće stare dva tjedna grije zamjenska mama, koka
-
Tako su prvi slobodni termini za CT abdomena i zdjelice dostupni tek u studenome, točnije 8., 11. i 12. studenoga
Reci što misliš!