Lifestyle / Cinestar

Recenzija: Sumrak saga - Praskozorje

Recenzija: Sumrak saga - Praskozorje

Nakon dugog isčekivanja napokon nam je stigao zadnji dio megapopularnog serijala koji je vratio vampire i vukodlake u središte zanimanja filmskog svijeta.

Nakon dugog isčekivanja napokon nam je stigao zadnji dio megapopularnog serijala koji je vratio vampire i vukodlake u središte zanimanja filmskog svijeta. „ Praskozorje" je prvi dio zadnjeg dijela „ Sumrak sage" u kojima se raspliće sudbina Belle Swan i vampira Edwarda Cullena.

breaking-dawn495

Svi ljubitelji serijala će ovdje napokon doći na svoje jer su se Bella i Edward napokon vjenčali. No, njihovu sreću i blagostanje uskoro će narušiti mnogobrojne izdaje i serija nesretnih događaja. Kako bi se makli od svega toga , novopečeni bračni par odlazi na medeni mjesec, gdje napokon konzumiraju svoj brak. Bella uskoro otkriva da je trudna te pri skoro fatalnom porođaju, Edward joj napokon ispunjava želju da postane besmrtna i pretvara je u vampiricu. Ipak, rođenje njhove kćeri Renesmee pokreće nove borbe te se Cullenovi i njihovi saveznici pripremaju za završni obračun sa Volturima, okrutnim vampirskim vođama.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Redatelj Bill Condon je u ovom dijelu odlično napravio posao, uhvatio je akciju i emociju zadnjeg romana spisateljice Stephanie Meyer te odlično pripremio teren za zadnji nastavak.

Nagradna igra: Osvoji ulaznice za Praskozorje

Kristen Stewart je ovdje nositeljica cijelog filma. Kroz scene vjenčanja, poroda i kasnije borbe za kćer vidi se da je unijela cijelu sebe i napokon se dokraja stopila sa likom Belle Swan. Rober Pattinson kao Edward je opet prilično mlak, i osjeti se da se većinu filma oslanja na svoju lijepu partnericu. Na svu sreću kemija između njih dvoje i ovdje odlično funkcionira (ipak su ljubavni par i u stvarnom životu) što spašava cijeli film. Na kraju dolazimo i do trećeg dijela ovog ljubavnog trokuta, Taylora Lautnera koji je opet nažalost samo iskorišten kao mamac za ženski spol. Šteta , jer u nekoliko scena se vidi da je dobar i kvalitetan glumac, ali valjda će to moći pokazati u nekim budućim filmskim ostvarenjima. Do izražaja tako dolaze neki drugi sporedni likovi kao npr. Jessica (Anna Kendrick) koja plijeni pozornošću u kojoj god sceni bila ili recimo Irina (Maggie Grace), obratite pozornost na nju, imati će važnu ulogu u drugom dijelu.

Nešto što se najviše iščekivalo su scene vjenčanja i scena rođenja Belline kćeri. Za prvu se može reći da je isuviše pretjerana, shvaćam da je to jedan od najvažnijih događaja u cijelom „Sumraku", ali nekako smatram da je redatelj ubio film i usporio cjelokupnu radnju. Scena poroda nažalost nije mogla biti po redateljevim zamislima, tako da je zbog strogih cenzorskih prava, ovo prilično okljaštrena verzija. Nadam se da će na nekom DVD Director's cut biti prikazana prava i cjelokupna verzija, čak je i sama Kristen Stewart priznala da je pomalo razočarana tom scenom jer nije prenijela svu jačinu događaja kao u knjizi.

Sad, ako ne volite ovu franšizu, ni ovim filmom nećete promjeniti svoje mišljenje. Mrzitelji će i dalje mrziti dok će svi ljubitelji smatrati ovo finom interpretacijom prve polovice knjige. Kritički film nije prošao najbolje, čak je i na popularnom IMDB-u dobio ocjenu 3.8/ 10 što je možda mrvicu prestrogo jer ipak film ima i dobrih dijelova.

OCJENA: 5/10

[important title=Sumrak saga: Praskozorje - 1. dio]

117 min - Avantura | Drama | Fantazija