Sport / Nogomet

Na Coca-Cola Cupu

ŽNK Osijek predstavljat će svoj grad i županiju u Rijeci

ŽNK Osijek predstavljat će svoj grad i županiju u Rijeci
PR

Coca-Cola Cup osmišljen je kao nogometna platforma za promicanje sportskih vrijednosti među mladima, fair playa i timskog duha, a sudjelovanje na svim razinama potpuno je besplatno

Najveći malonogometni turnir u Europi Coca-Cola Cup stigao je do završnih faza natjecanja, a u Slavonskom Brodu odigrana je prva regionalna završnica za Osječko-baranjsku, Požeško-slavonsku, Vukovarsko-srijemsku i Brodsko-posavsku županiju.

Coca-Cola Cup 2024. započeo je u siječnju, a više od 140 turnira odigrano je u Hrvatskoj do početka lipnja. Sudionici u godištima 2006. i mlađi u muškoj konkurenciji te 2008. godište i mlađi u ženskoj i muškoj konkurenciji i ove su se sezone kroz kvalifikacijske turnire borili za prolaz na veliku Državnu završnicu koja će se održati u Rijeci.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

U ovoj sezoni Plazma Sportske igre mladih nastavile su i veliku kampanju promocije ženskog nogometa u suradnji s Uefa Foundation for Children na čelu s Aleksanderom Čeferinom, predsjednikom UEFA-e i ambasadorom Igara.

Ekipa ŽNK Osijek u ženskoj konkurenciji 2008. godište i mlađe slavila je na Coca-Cola Cupu u Slavonskom Brodu i predstavljat će boje svoga grada i županije na Državnoj zavšnici Plazma Sportskih igrara mladih.

Ekipe u muškoj konkurenciji koje će se natjecati u Rijeci su Protisak (2006. godište i mlađi) i Boletovi sinovi (2008. godište i mlađi) iz Slavonskog Broda. Iako se radi o amaterskom sportu, na terenima su svjedočili vrhunskom nogometu, srčanosti i fair playu.

Coca-Cola Cup osmišljen je kao nogometna platforma za promicanje sportskih vrijednosti među mladima, fair playa i timskog duha, a sudjelovanje na svim razinama potpuno je besplatno.

U Rijeci će se tri dana družiti s vršnjacima iz cijele Hrvatske koja su se plasirala na Državnu završnicu u jednoj od 10 sportskih disciplina u sklopu Plazma Sportskih igara mladih.

Ove godine nastavljena je i edukativna kampanja ''Zero Waste-Budi dio igre-Čuvajmo naš planet'' kojoj je cilj edukacija o važnosti zaštite okoliša. Zero Waste održan je u svim županijama u Hrvatskoj, a na 30 edukativno-sportski evenata sudjelovalo je 35 tisuća djece. Stečena znanja o pravilnom recikliranju otpada djeca primjenjuju na svim Coca-Cola Cup turnirima.

Plazma Sportskih igara mladih ove će sezone okupiti više od 110 tisuća djece i mladih.


Izdvojeno

Reci što misliš!