Sport / Nogomet

na 3 i pol godine

NK Osijek potpisao sponzorski ugovor s jednom od vodećih hrvatskih kladionica

NK Osijek potpisao sponzorski ugovor s jednom od vodećih hrvatskih kladionica
Germania

“Izuzetno smo počašćeni jer smo postali ponosni partneri velikog kluba poput Osijeka", rekao je Marijo Tolj, član uprave Germanije

NK Osijek i Germania Sport kladionica potpisali su sponzorski ugovor. Dres momčadi krasit će tako i logo Germanije koja je postala ponosni sponzor Osijekaza proljetni dio sezone 2023./24., kao i za predstojeće tri sezone, javlja portal Germanijak.

“Izuzetno smo zadovoljni ostvarenom suradnjom jer je NK Osijek jedan je od najvećih hrvatskih nogometnih brendova i perjanica nogometa u Slavoniji i Baranji. Uz to, osječka Opus Arena najbolji je stadion u Hrvatskoj i bilo je prirodno da Germania, kao jedan od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja, postane partner kluba s tako dugačkom i uspješnom tradicijom i povijesti, ali i budućnosti koja je iznimno svijetla”, rekla je direktorica marketinga Germanije Jasmina Batarilo-Ćerdić.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

“Izuzetno smo počašćeni jer smo postali ponosni partneri velikog kluba poput Osijeka, koji je posljednjih sezona sinonim za uspjeh u domaćem nogometu. Drago nam je da možemo podržati rad kluba koji ima jednu od najboljih nogometnih škola u Hrvatskoj i koji je odgojio brojne hrvatske reprezentativce. Vjerujem da će na krilima ove suradnje Osijek napraviti dodatni iskorak, kako u domaćim, tako i u europskim natjecanjima”, poručio je za kraj Marijo Tolj, član uprave Germanije.

“Iznimno smo zadovoljni, poslovno mogu reći i počašćeni uspostavljenom suradnjom s Germanijom. Ovom prilikom želimo dobrodošlicu u obitelj sponzora Nogometnog kluba Osijek poznatom i uglednom partneru koji evidentno voli i podupire hrvatski sport te pridonosi njegovom jačanju i popularizaciji. Intenzivno smo i dugo planirali konkretizaciju svih naših dosadašnjih razgovora i drago mi je što smo došli i do potpisa ugovora. Mogu reći da nam je u kontekstu naše marketinške strategije nedostajao partner iz domene sportskih kladionica, budući da je poznato je da su to tvrtke koje intenzivno prate sportska zbivanja, posebice nogomet i jako smo zadovoljni da smo ovo bitno pitanje riješili na duže vrijeme. Dakako da ne sumnjamo da će nam suradnja biti vrhunska. Nadamo se da ćemo zajedničkim snagama pridonijeti daljnjoj popularizaciji svega što je vezano uz pozitivne trendove i globalne vrijednosti u sportu općenito. Dakako da nas veseli da su nas u Germaniji prepoznali kao takve i da ćemo kroz iduće razdoblje i mi i oni polučiti ono što smo si ovom prilikom i međusobno poželjeli”, rekao je član Uprave i direktor NK Osijek Vladimir Čohar.


Izdvojeno

Reci što misliš!