Obilazna cesta kroz Petrijevce uništena, a završetku radova na nadvožnjaku ne nazire se kraj
Na izlazu iz Petrijevaca prema Osijeku nema prolaza. Cesta je zatvorena još od 15. studenoga prošle godine. Sve je trebalo potrajati do 22. prosinca, ali su se radovi, po dobrom hrvatskom običaju, otegli, pa su izvođači radova zatražili produžetak roka do 15. ožujka. Za vozače i Petrijevčane to je označilo samo produžetak agonije.
"To je najveća glupost što su mogli napraviti. Da su nasuli 300, 400 metara makadama kamioni su mogli proći i nikom ništa. Evo ja sam neki dan iz znatiželje prošao tamo može se autom glatko. Mogli su automobile odavde, a kamione progurat tamo, ovo da do 15.3. zatvore cestu, pa to nema smisla. " -rekao je stanovnik Petrijevaca.
Sav je promet s Podravske magistrale preusmjeren na ovu cestu kroz Petrijevce, koja očito nije projektirana za ovoliku količinu prometa. Posljedice su itekako vidljive.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Motociklist je na mjestu događaja preminuo, vozač šlepera je alkotestiran i nije imao reakciju na alkohol, a motociklist je imao zaštitnu kacigu i zaštitnu jaknu
-
Jedna je osoba smrtno stradala u teškoj prometnoj nesreći koja se dogodila u blizini izlaza na autocestu kod Đakova
-
"Chago mi je javio da ga žele preuzeti neki kriminalci pa sam ja uzeo pištolj i automat, otišao u Zagreb i riješio tu situaciju", rekao je Ivković na sudu.
Silni automobili i sav teretni promet, ali i jaka zima učinili su
svoje. Cesta je doslovno u rasulu i sada već opasna za
prometovanje automobilom.
"Uništili su 3- 4 kilometra ceste, a tu se nisu pomakli, nisu
jednu lopatu zemlje bacili. Nisu ništa radili? Ma ništa, to stoji
kako je ostavljeno u 11. mjesecu. Pa kad je bilo minus 15, minus
18, normalno da nisu vani radili, ali zatvorena je cesta skroz.
Ova cesta je sad vidmo u dosta lošem stanju? Pa je sve je sa
strane izlomljeno, sve, jedva se i vozi, usko je za kamione,
naročito ova Mlinska, svje je izlomljeno, i ne znam, morat će
popravit. " - zaključuje zabrinuti mještanin općine.
Glavni izvođač radova je zagrebački
Viadukt. Kao izvođači, kažu, nisu ovlašteni davati
izjave, već nas upućuju na investitora Hrvatske autoceste. Njima
postavljamo pitanje do kada će trajati radovi i zašto su usred
zime donijeli ovakvu odluku.
Navode kako se radovi na izgradnji nadvožnjaka i putnog prijelaza
Petrijevci izvode sukladno planu građenja te kako je planirani
rok dovršetka radova do sredine ožujka ove godine. Navodi se i
kako se zbog loših vremenskih uvjeta i niskih temperatura radovi
nisu mogli izvoditi u vremenu od 22. prosinca do 6. veljače. Po
završetku radova, Izvođač radova u obvezi je sanirati sva
oštećenja nastala korištenjem alternativnih pravaca u dogovoru s
Hrvatskim cestama i Županijskom upravom za ceste. Iz HAC-a
također ističu kako su svjesni činjenice da predmetni radovi i
obilazak stvaraju određene poteškoće u putovanju, međutim isto
tako navode da nije bilo druge mogućnosti te mole građane za
razumijevanje i strpljenje.
Inače, uništena cesta kroz Petrijevce i prema spoju ceste
Bizovac-Osijek lokalnog je karaktera u ingerenciji Županijske
uprave za ceste.
"To nije prvi puta da je ona zatvorena, ona je zatvorena i
tijekom ljeta zbog izgradnje nadvožnjaka na istom tom pravcu
autoceste preko državne ceste D2 samo je tada preusmjeravanje
išlo u drugom pravcu, i nakon tog preusmjeravanja je također bilo
određenih oštećenja, jer jednostavno ta naša lokalna cesta nije
građena za tako teški promet."- izjavio je za Slavonsku
televiziju Tihomir Glavaš, ravnatelj
ŽUC-a.
Hrvatske autoceste, nije sporno, a i uvjetovano je od strane
Županijske uprave za ceste, popravit će oštećenja. Cesta zahtjeva
kompletnu rekonstrukciju, no pitanje je je li do svega trebalo
doći da se vodilo računa o zimi i duljini trajanja radova na
nadvožnjaku.
"Prvo zatvaranje je bilo predviđeno do 22.12., znači bio je
plan da se do 22.12., praktično do početka zime da se obave svi
radovi i da se cesta pusti uz neke, u tom trenutku, minimalne
popravke, da se pusti u promet državna cesta i da naravno
sanacija kvalitetnija je nemoguće je raditi u ovakvim vremenskim
uvjetima, znači ona će se morati napraviti u nekim boljim
vremenskim uvjetima na proljeće kada temperature budu
odgovarajuće." -uvjeren je Glavaš.
Koliko će sve koštati, ne zna se ni okvirno. Uglavnom daleko više
da je netko vodio brigu na vrijeme. No, sve skupa ne treba nas
previše ni čuditi, kada je i onako u pitanju trošenje državnoga,
odnosno našega novca. Dovoljno je samo sjetiti se bojanja tunela.
Izvor: Republika.eu/STV
Izdvojeno
-
Unatoč porastu broja dana s jakim vjetrom u Osijeku u proteklim godinama, analiza pokazuje kako su varijacije učestalosti vjetrovita vremena normalne, dok je buduće trendove teško predvidjeti zbog brojnih lokalnih čimbenika
-
Rafale su u niskom letu nadletjeli Osijek i tako odali počast operaciji Bljesak
-
Dizajn stana u Osijeku potpisuju STUDIOPI iza kojeg stoji arhitektica Iva Pauzar i nagrađivani dizajn studio Regular Company
-
Dok mačka okolo traži hranu, mačiće stare dva tjedna grije zamjenska mama, koka
Reci što misliš!