Vijesti / Ostalo

Obilazna cesta kroz Petrijevce uništena, a završetku radova na nadvožnjaku ne nazire se kraj

Obilazna cesta kroz Petrijevce uništena, a završetku radova na nadvožnjaku ne nazire se kraj

Na izlazu iz Petrijevaca prema Osijeku nema prolaza. Cesta je zatvorena još od 15. studenoga prošle godine. Sve je trebalo potrajati do 22. prosinca, ali su se radovi, po dobrom hrvatskom običaju, otegli, pa su izvođači radova zatražili produžetak roka do 15. ožujka. Za vozače i Petrijevčane to je označilo samo produžetak agonije.

"To je najveća glupost što su mogli napraviti. Da su nasuli 300, 400 metara makadama kamioni su mogli proći i nikom ništa. Evo ja sam neki dan iz znatiželje prošao tamo može se autom glatko. Mogli su automobile odavde, a kamione progurat tamo, ovo da do 15.3. zatvore cestu, pa to nema smisla. " -rekao je stanovnik Petrijevaca.

Sav je promet s Podravske magistrale preusmjeren na ovu cestu kroz Petrijevce, koja očito nije projektirana za ovoliku količinu prometa. Posljedice su itekako vidljive.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Silni automobili i sav teretni promet, ali i jaka zima učinili su svoje. Cesta je doslovno u rasulu i sada već opasna za prometovanje automobilom.

"Uništili su 3- 4 kilometra ceste, a tu se nisu pomakli, nisu jednu lopatu zemlje bacili. Nisu ništa radili? Ma ništa, to stoji kako je ostavljeno u 11. mjesecu. Pa kad je bilo minus 15, minus 18, normalno da nisu vani radili, ali zatvorena je cesta skroz. Ova cesta je sad vidmo u dosta lošem stanju? Pa je sve je sa strane izlomljeno, sve, jedva se i vozi, usko je za kamione, naročito ova Mlinska, svje je izlomljeno, i ne znam, morat će popravit. " - zaključuje zabrinuti mještanin općine.
 
Glavni izvođač radova je zagrebački Viadukt.  Kao izvođači, kažu, nisu ovlašteni davati izjave, već nas upućuju na investitora Hrvatske autoceste. Njima postavljamo pitanje do kada će trajati radovi i zašto su usred zime donijeli ovakvu odluku.
 
Navode kako se radovi na izgradnji nadvožnjaka i putnog prijelaza Petrijevci izvode sukladno planu građenja te kako je planirani rok dovršetka radova do sredine ožujka ove godine. Navodi se i kako se zbog loših vremenskih uvjeta i niskih temperatura radovi nisu mogli izvoditi u vremenu od 22. prosinca do 6. veljače. Po završetku radova, Izvođač radova u obvezi je sanirati sva oštećenja nastala korištenjem alternativnih pravaca u dogovoru s Hrvatskim cestama i Županijskom upravom za ceste. Iz HAC-a također ističu kako su svjesni činjenice da predmetni radovi i obilazak stvaraju određene poteškoće u putovanju, međutim isto tako navode da nije bilo druge mogućnosti te mole građane za razumijevanje i strpljenje.
 
Inače, uništena cesta kroz Petrijevce i prema spoju ceste Bizovac-Osijek lokalnog je karaktera u ingerenciji Županijske uprave za ceste.
 
"To nije prvi puta da je ona zatvorena, ona je zatvorena i tijekom ljeta zbog izgradnje nadvožnjaka na istom tom pravcu autoceste preko državne ceste D2 samo je tada preusmjeravanje išlo u drugom pravcu, i nakon tog preusmjeravanja je također bilo određenih oštećenja, jer jednostavno ta naša lokalna cesta nije građena za tako teški promet."- izjavio je za Slavonsku televiziju Tihomir Glavaš, ravnatelj ŽUC-a.
 
Hrvatske autoceste, nije sporno, a i uvjetovano je od strane Županijske uprave za ceste, popravit će oštećenja. Cesta zahtjeva kompletnu rekonstrukciju, no pitanje je je li do svega trebalo doći da se vodilo računa o zimi i duljini trajanja radova na nadvožnjaku.
 
"Prvo zatvaranje je bilo predviđeno do 22.12., znači bio je plan da se do 22.12., praktično do početka zime da se obave svi radovi i da se cesta pusti uz neke, u tom trenutku, minimalne popravke, da se pusti u promet državna cesta i da naravno sanacija kvalitetnija je nemoguće je raditi u ovakvim vremenskim uvjetima, znači ona će se morati napraviti u nekim boljim vremenskim uvjetima na proljeće kada temperature budu odgovarajuće." -uvjeren je Glavaš.
 
Koliko će sve koštati, ne zna se ni okvirno. Uglavnom daleko više da je netko vodio brigu na vrijeme. No, sve skupa ne treba nas previše ni čuditi, kada je i onako u pitanju trošenje državnoga, odnosno našega novca. Dovoljno je samo sjetiti se bojanja tunela.

Izvor: Republika.eu/STV


Izdvojeno

Reci što misliš!