VIDEO: Pivovara ostvarila dobit i u kriznoj 2010. godini
Posljednje dvije godine Osječka pivovara ostvarila je dobit što je u vrijeme krize značajan pokazatelj. Ostvarena je 3% veća prodaja piva u odnosu na 2009. godinu
kada je prvi put, nakon niza godina gubitka, ostvarena dobit u poslovanju. U tekućoj godini planiraju zadržavanje toga trenda, a kako bi još više unaprijedili kvalitetu svoga piva planiraju i nove investicije.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Obilazak obnovljenih zidina, otvorena vrata iločkih vinarija, besplatna vožnja turističkim vlakićem, izložbe, koncerti, među kojima i onaj klape Svet Juraj HRM-a, radionice za djecu – bogatim programom od 2. do 5. svibnja Grad Ilok s partnerima promovira obnovljenu povijesnu jezgru
-
-
S toplijim se vremenom dodatno potiče i prodaja, dok ovo mjesto i dalje kontinuirano nudi pristupačne i zdrave alternative koje privlače različite generacije potrošača
„U ovom kriznom vremenu Osječka pivovara uspjela je povećati svoje učešće na hrvatskom tržištu. Za to su zaslužni djelatnici pivovare ali i nova tehnologija i znanja koja koristimo u svom radu. Kapitalne investicije započete su u 2010. godini, i nastavit će se ove godine, a namjera nam je ulagati u nove tehnologije te u razvijanje brenda. Pivovara također planira pokrenuti dva nova brenda – premium i lager pivo, te svoju liniju sokova. Interes nam je da Osječka pivovara dosegne razinu funkcionalnosti koja je prisutna u drugim pivovarama u Hrvatskoj jer u najboljim pivovarama rade 3000 litara po djelatniku. Neke propale pivovare imale su prosjek od 1200 do 1700 litara po djelatniku, dok je naš prosjek oko 700 litara po djelatniku. Osječko pivo je najkvalitetnije i najzdravije pivo u Hrvatskoj, a samo mirna i stabilna atmosfera unutar tvrtke može doprinijeti daljnjem razvoju“, naglasio je Ivan Komak.
Osim toga, kažu kako je još uvijek 50 zaposlenika višak unutar tvrtke te s njima žele naći zajednički jezik i ponuditi im prikladnu otpremninu za odlazak iz tvrtke.
Usprkos dugotrajnoj krizi koja je ostavila značajnog traga na tržištu u 2010. godini Osječka pivovara bilježi povećanje prodaje za 3% u odnosu na grupaciju proizvođača piva. Ukupna prodaja na domaćem tržištu je 147.919 hektolitara piva, što predstavlja udio od 4,7 %. Zastupljenost Osječke pivovare na slavonskom tržištu je 40% a namjera je zauzeti 70 % tržišta.
Osječko pivo jedan je od najboljih brendova i simbola grada Osijeka kojeg su posebice prihvatili Osječani, osobito mladi, a Osječka pivovara nastojat će opravdati to povjerenje novim i kvalitetnim proizvodima, te povećanjem vidljivosti kako brenda tako i cijelog grada Osijeka.
VIDEO:
{youtube}ouzf_ymXahE{/youtube}
Izdvojeno
-
Rafale su u niskom letu nadletjeli Osijek i tako odali počast operaciji Bljesak
-
Dizajn stana u Osijeku potpisuju STUDIOPI iza kojeg stoji arhitektica Iva Pauzar i nagrađivani dizajn studio Regular Company
-
Dok mačka okolo traži hranu, mačiće stare dva tjedna grije zamjenska mama, koka
-
Tako su prvi slobodni termini za CT abdomena i zdjelice dostupni tek u studenome, točnije 8., 11. i 12. studenoga
Reci što misliš!