Osječki studenti smjera Marketing najbolji na državnom natjecanju
Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) i tvrtka Borovo organizirali su natjecanje studenata marketinga iz cijele zemlje u cilju izrade marketinškog plana dječjeg asortimana obuće tvrtke Borovo.
U konkurenciji sa 14 timova sa svih Sveučilišta u Hrvatskoj, ocjenjivački sud je izdvojio rad studentskog tima s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta iz Osijeka kao najbolji rad, koji se izdvojio svojom kvalitetom i kreativnim idejama.
Članovi tima (Kristina Korpak, Alen Filipović i Marta Koprivnjak, studenti 2. godine diplomskog studija smjera Marketing) imali su priliku prezentirati svoj rad na 23. Kongresu CROMAR-a u Lovranu, gdje su zasluženo dobili nagrade od predstavnika tvrtke Borovo. Rad je napisan pod mentorstvom doc.dr.sc. Helene Štimac.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Gosti se kod njih osjećaju itekako dobrodošlo pa su i svoje bicikle "povjerili" na duže čuvanje
-
Ljubav ne poznaje granice: Miodraga Novakovića iz Tenje prije osam godina upoznali su izvan granica Hrvatske
Izvor: efos.unios.hr
Izdvojeno
-
Rafale su u niskom letu nadletjeli Osijek i tako odali počast operaciji Bljesak
-
Dizajn stana u Osijeku potpisuju STUDIOPI iza kojeg stoji arhitektica Iva Pauzar i nagrađivani dizajn studio Regular Company
-
Dok mačka okolo traži hranu, mačiće stare dva tjedna grije zamjenska mama, koka
-
Tako su prvi slobodni termini za CT abdomena i zdjelice dostupni tek u studenome, točnije 8., 11. i 12. studenoga
Reci što misliš!