Lifestyle / Ostalo

Paul Bradbury

Englez iskusio i opisao putovanja autobusom, vlakom i avionom između Osijeka i Zagreba: "Iznenađujuće ugodno iskustvo"

Englez iskusio i opisao putovanja autobusom, vlakom i avionom između Osijeka i Zagreba:
Screenshot/Facebook

Najviše ga je oduševio izgled osječkog autobusnog kolodvora, a najnegativniji bio je prema činjenici da porezni obveznici sufinanciraju zračnu liniju između Osijeka i Zagreba kojom kaže skoro nitko ne leti

Englez Paul Bradbury koji više od dva desetljeća živi u Hrvatskoj i svoje dojmove nedavno je posjetio Osijek i opisao svoja putovanja javnim prijevozom između Osijeka i Zagreba.

Krenuo je iz Zagreba autobusom do Osijek. "Autobus je bio topa, uredan i čist, a put prema Slavoniji ravan. Cijena karte 20 eura. Stali smo u Slavonskom Brodu i Đakovu. U Osijek smo stigli po rasporedu, 3 sata i 45 minuta nakon polaska".

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Oduševio ga je izgled osječkog autobusnog kolodvora.

"Lijepo je biti na modernom autobusnom kolodvoru. Ovo je kao istočna Hrvatska gdje bi se sve trebalo raspadati? Puno je bolji kolodvor od onog u Zagrebu", rekao je.

Nakon nekoliko dana u Osijeku (iskusio je i putovanje vlakom do Erduta najsporijom željezničkom linijom) uslijedio je povratak u Zagreb za koji se odlučio putovat vlakom. Kaže čuo je puno horor priča i šala o sporosti vlaka koji vozi između Osijeka i Zagreba pa kako mu se nije žurilo kući htio je proći i to iskustvo.

brzina od 25km/h Englez se vozio vlakom od Osijeka do Erduta: "Super uzbudljivo. Možete hodati brže"

"Ugodno sam se iznenadio cjelokupnim iskustvom. Kartu sam platio 18.6 eura, a vlak s kojim sam putovao bio je nov i moderan. Imao je utičnice, čisti WC,  sve je bilo uredno i toplo. Sve u svemu ljepše iskustvo putovanja vlakom od onih koje pamtim iz Engleske", rekao je.

Vlak je imao i display koji prikazuje brzinu putovanja. U početku je ona išla do 60km/h, a kako se približavao Zagrebu brzina se povećavala i devet minuta prije dolaska u Zagreb dostigla rekordnih 108 km/h.

"Nikad se brže vlakom nisam vozio u Hrvatskoj", rekao je i dodao kako su u Zagreb stigli na vrijeme.

"Moje iskustvo je bilo dosta dobro, ali svjestan sam da sam bio na modernom vlaku i da ima i starijih vlakova koji voze na liniji i da su česta presjedanja na autobus. Ali ovo je bilo moje iskustvo", zaključio je priču o putovanju vlakom i prešao na treći oblik dostupnog javnog prijevoza između glavnog grada i Osijeka - avion.

"Mnogi ne znaju da je čak šest letova između Osijeka i Zagreba tjedno i da to sufinanciraju porezni obveznici. I to poprilično. Prije dvije godine, kad sam zadnji put letio između Osijeka i Zagreba, Croatia Airlines primila je godišnje 11.4 milijuna eura za sufinanciranje domaćih zračnih linija od čega je 1.3 milijuna išlo na liniju Osijek-Zagreb što je čak 599 eura po putniku", začudio se i rekao kako bi tih 1.3 milijuna moglo biti uloženo i pametnije u neke druge stvari, ali je i dodao da su to stari podaci i da je situacija sad nešto drugačija, ali svejedno da je pokazatelj nepotrebnog sufinanciranja linije koja nije popularna.

"Kad sam stigao na osječki aerodrom u 5:45 ujutro  za let sa samo četiri putnika kafić i suvenirnica već su bili otvoreni. Pitao sam koliko je još letova taj dan iz Osijeka, rekli su mi samo dva uključujući ovaj. Kafić i suvenirnica tako su cijeli dan praktički prazni", rekao je i još jednom se zapitao koja je svrha sufinanciranja te linije.

Pogledajte i cijeli video:

 

 


Izdvojeno

Reci što misliš!