IJUJU i OSH? - dva nova slavonska dizajnerska branda
Kako izgleda kad tridesetak dizajnera uđe u dvije organizacje koje se bave zapošljavanjem marginaliziranih skupina i njihove kapacitete iskoriste za prozivodnju uzbudljivih proizvoda i sve to u tjedan dana – moglo se vidjeti na izložbi kojom je zatvoren Extra Ordinary Design Osijek – jednotjedna radionica inkluzivnog dizajna održana u osječkoj zadruzi NEOS i belišćanskoj udruzi Zvono.
Izložba je bila kulminacija jednotjednog brainstormanja, a zatim i izrade proizvoda s dizajnerskom dodanom vrijednošću koji bi ovim dvjema organizacijama koje brinu o zapošljavanju marginaliziranih skupina (Zvono skrbi za djecu s poteškoćama u razvoju, a NEOS zapošljava rehabilitirane ovisnike) omogućili da na tržištu osiguraju prihode za svoje programe i daljnje zapošljavanje svojih štićenika.
“Ove su dvije organizacije dva vrlo dobra primjera socijalnog poduzetništva i smatrali smo da bi uz malu dizajnersku pomoć mogli doći do dobre osnove za jačanje vlastitih dohodovnih aktivnosti”, rekla je Sonja Vuković, predsjednica Udruge Slap koja je uz British Council i Hrvatsko dizajnersko društvo bila jedan od suorganizatora ovog događanja.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Kako je i najavio Državni hidrometeorološki zavod četvrtak poslijepodne donio je naglu promjenu vremena
-
S toplijim se vremenom dodatno potiče i prodaja, dok ovo mjesto i dalje kontinuirano nudi pristupačne i zdrave alternative koje privlače različite generacije potrošača
Na izložbi su se mogle vidjeti torbe, majice, satovi, vaze, bedževi, novčanici i mnogi drugi proizvodi koji su postali prvi primjerci dva novostvorena branda. Tako je na snazi slavonske tradicije u kombinaciji s modernim materijalima dizajnerski tim koji je radio u Udruzi Zvono kreirao brand IJUJU.
Pod tim je brandom za Zvono stvorena čitava paleta proizvoda, kao i smjernice za razvoj novih koji će nastajati u belišćanskoj udruzi.
Tim koji je osmišljavao proizvode za NEOS odlučio je iskoristiti osječki sleng, obratiti se mladima i onima koji se tako osjećaju. Rođen je tako brand naziva OSH? koji svojim izgledom i porukama provocira na akciju i izaziva osmjeh kod kupaca.
“Postoje projekti koji su kao vatromet: zabljesnu, pršte, privlače pažnju, ali vrlo brzo se ugase i ne izazivaju velike učinke. Ovaj je upravo suprotan. Ono što smo ovdje napravili samo je početni korak u procesu koji će sada preuzeti organizacije za koje smo ovo učinili i svojim će daljnjim radom ubirati plodove ovog projekta kroz godine koje dolaze”, rekla je Julia Cassim iz Helen Hamlyn Centra londonskog Royal College of Art, voditeljica ovih radionica.
Izdvojeno
-
Rafale su u niskom letu nadletjeli Osijek i tako odali počast operaciji Bljesak
-
Dizajn stana u Osijeku potpisuju STUDIOPI iza kojeg stoji arhitektica Iva Pauzar i nagrađivani dizajn studio Regular Company
-
Dok mačka okolo traži hranu, mačiće stare dva tjedna grije zamjenska mama, koka
-
Tako su prvi slobodni termini za CT abdomena i zdjelice dostupni tek u studenome, točnije 8., 11. i 12. studenoga
Reci što misliš!