policija upozorava vozače na oprez
Kamioni stvaraju kilometarske kolone u smjeru graničnih prijelaza Bajakovo i Tovarnik, a iza njih ostaje hrpa smeća
Jutros u 7 sati kolona na autocesti A-3 u smjeru graničnog prijelaza Bajakovo bila je 10 km, dok je na državnoj cesti DC-46 u smjeru graničnog prijelaza Tovarnik kolona teretnih vozila duga 7,5 km
"Pozivamo sve sudionike u prometu na cestovnim dionicama prema graničnim prijelazima Bajakovo i Tovarnik na strpljenje i dodatan oprez te poštivanje uputa policijskih službenika", poručuju iz Policijke uprave vukovarsko-srijemske.
Od vikenda pa do danas povećalo se vrijeme čekanja teretnih automobila na izlasku iz Hrvatske u Srbiju na graničnim prijelazima Tovarnik i Bajakovo.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Motociklist je na mjestu događaja preminuo, vozač šlepera je alkotestiran i nije imao reakciju na alkohol, a motociklist je imao zaštitnu kacigu i zaštitnu jaknu
-
Alarm je upaljen za razdoblje od 19 sati pa nadalje
Od vikenda pa do danas povećalo se vrijeme čekanja teretnih automobila na izlasku iz Hrvatske u Srbiju na graničnim prijelazima Tovarnik i Bajakovo. Jutros u 7 sati kolona na autocesti A-3 u smjeru graničnog prijelaza Bajakovo bila je 10 km, dok je na državnoj cesti DC-46 u smjeru graničnog prijelaza Tovarnik kolona teretnih vozila duga 7,5 km.
Kako je začelje potonje kolone u smjeru graničnog prijelaza Tovarnik između naselja Orolik i Banovci, policijski službenici upravljaju prometom i zaustavljaju teretne automobile izvan naselja kako bi osigurali što bolju protočnost i sigurnost svih sudionika u prometu.
Policija poziva sve sudionike u prometu na spomenutim dionicama na strpljenje i dodatan oprez te poštivanje uputa policijskih službenika.
Smeće uz cestu
U kanalima uz cestu Ilača-Tovarnik ostaje hrpa smeća koju prizvode vozači kamiona.
"Vozači kamiona uporno bacaju strašnu količinu smeća, a policija ih ne kažnjava. Radnici ne mogu stići očistiti koliko se baca smeća", kaže nam čitatelj koji nam je poslao i video:
Kako saznajemo, do gužvi je došlo zbog uvođenja novog NCTS5 sustava u Carinu Srbije. Isti je uveden u Carinu Hrvatske prošle godine, a sve zemlje članicu EU i potpisnice Carinskog sporazuma moraju uvesti isti do kraja siječnja 2025. Sustav NCTS5 je uveden i u Carinu Srbije, ali se srpske špedicije nisu prilagodile i ne mogu izvadavati carinske deklaracije zbog čega nastaju kilometarske gužve.
Izdvojeno
-
Često se kao razlog pohađanja instrukcija navodi nedovoljna kvaliteta nastave u javnim školama, što potvrđuje i povećan interes učenika za dodatne pripreme za državnu maturu u privatnim aranžmanima
-
Unatoč porastu broja dana s jakim vjetrom u Osijeku u proteklim godinama, analiza pokazuje kako su varijacije učestalosti vjetrovita vremena normalne, dok je buduće trendove teško predvidjeti zbog brojnih lokalnih čimbenika
-
Rafale su u niskom letu nadletjeli Osijek i tako odali počast operaciji Bljesak
-
Dizajn stana u Osijeku potpisuju STUDIOPI iza kojeg stoji arhitektica Iva Pauzar i nagrađivani dizajn studio Regular Company
Reci što misliš!