100 posto domaće
Kravica Kraljica novi mliječni brend Belja
Više od 7.500 kravica s domaćih farmi bile su podloga za razvoj novog brenda čiji naziv i šarmantni vizual Kravice Kraljice predstavljaju visokokvalitetno domaće mlijeko
Pod novim brendom „Kravica Kraljica“ Belje je tržištu predstavilo novu liniju mlijeka i mliječnih proizvoda koji izlaze iz mljekare u Osijeku, u kojoj je početkom godine, nakon uspješno realiziranog preuzimanja pogona, nastavljena sedamdesetogodišnja tradicija proizvodnje domaćih mliječnih proizvoda.
Belje je jedina velika mljekara u Hrvatskoj, koja uz proizvodne kapacitete, ima i farme mliječnih krava. Uz svoje vlastito mlijeko, koje daje 4.000 krava na farmama Belja i 2.000 krava na farmama Vupika, Belje otkupljuje mlijeko kooperanata s područja svih pet slavonskih županija.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Vlasnicima automobila pričinio je štetu od oko 6.650 eura
-
-
Kroz ljubavnu avanturu i dalje ih prati voditeljica Anita Martinović, a mi donosimo kandidate iz Slavonije
Ta široka sirovinska baza domaćeg mlijeka bila je i podloga za razvoj novog brenda čiji naziv i šarmantni vizual Kravice Kraljice predstavlja više od 7.500 kravica s domaćih farmi. Njihovo je mlijeko baza svih novih proizvoda koji se na tržište plasiraju u različitim pakiranjima: svježe i trajno mlijeko, svježi sir s vrhnjem, klasični i grčki jogurt i vrhnje.
S novim brendom je Belje napravilo i ekološki iskorak jer je trajno mlijeko „Kravica Kraljica“ jedino mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalaži koja je načinjena od 82 posto materijala na biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je ugljični otisak tog pakiranja smanjen za 18 posto.
„Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i logična je naša želja da vlastito mlijeko plasiramo na tržište kroz domaće mliječne proizvode. Godišnje zajedno s partnerima i kooperantima proizvedemo 58 milijuna litara mlijeka što čini 14 posto ukupne količine kravljeg mlijeka proizvedenog u Hrvatskoj. Stoga nam je jako važno da potrošači znaju da se radi o hrvatskom mlijeku, jer im mi jamčimo sljedivost cjelokupne proizvodnje, od farme do finalnog proizvoda na polici. Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda pa ćemo do kraja godine na tržište izaći s brojnim novitetima, a zajedno s razvojem linije mliječnih proizvoda Kravica Kraljica, razvijat ćemo i kooperantske odnose i kvalitetu domaćeg mlijeka“ – istakao je Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus povodom lansiranja novog brenda, naglasivši da je preuzimanje proizvodnog pogona osječke mljekare bila je prva investicija Fortenova grupe, kojom je osiguran nastavak proizvodnje i radna mjesta za 88 zaposlenih te sigurnost proizvodnje za 249 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.
„S ponosom možemo reći da proizvodi Kraljica Kravica nose oznaku 100 posto hrvatsko. Naime, glavne odrednice našeg poslovanja su sljedivost, dobrobit životinja i održiva proizvodnja. Osim automatizacije u proizvodnji i mužnji, koja je u vrhu svjetskih standarda, u našim prostranim 'domaćim štalicama' o kravama se svih 365 dana u godini brinu naši dugogodišnji zaposlenici koji se doista trude tretirati ih kao kraljice. Uz to, njihova prehrana se temelji na domaćim sirovinama s naših oranica“, istaknuo je Tomislav Radišić, direktor Tvornice mliječnih proizvoda Belje.
Izdvojeno
-
Često se kao razlog pohađanja instrukcija navodi nedovoljna kvaliteta nastave u javnim školama, što potvrđuje i povećan interes učenika za dodatne pripreme za državnu maturu u privatnim aranžmanima
-
Unatoč porastu broja dana s jakim vjetrom u Osijeku u proteklim godinama, analiza pokazuje kako su varijacije učestalosti vjetrovita vremena normalne, dok je buduće trendove teško predvidjeti zbog brojnih lokalnih čimbenika
-
Rafale su u niskom letu nadletjeli Osijek i tako odali počast operaciji Bljesak
-
Dizajn stana u Osijeku potpisuju STUDIOPI iza kojeg stoji arhitektica Iva Pauzar i nagrađivani dizajn studio Regular Company
Reci što misliš!