Nema švercanja pored Butri
Prometna kultura, bolja prijevozna kvaliteta ulaskom na prednja vrata i prijavljivanje na validator utjecali su na 'izumiranje' švercera i uvećanje prijavljenih putnika na čak 40.000 dnevno!
Među 10,222.471 prevezenih putnika 2010. godine,
kontrolori su otkrili 1.581 švercera, dok je
deveterostruko umanjenje u prva četiri mjeseca ove godine u
odnosu na lani! Putnici bez karte odavno se ne "šlepaju" na
tramvajskoj kuki ili ulazom na druga vrata, već pokušavaju varati
posuđenom ili ukradenom butrom, što završava najskupljim
prijevozom s najskupljom kartom: lani je 107 putnika koristilo
tuđu butru, a 2011. do svibnja njih 32. Nemio primjer posudbe
butre od kolege studenta završio je kažnjavanjem putnice s 200
kuna, ali i vlasnika butre.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Gosti se kod njih osjećaju itekako dobrodošlo pa su i svoje bicikle "povjerili" na duže čuvanje
-
Festival se održava kod Školjke, od petka do nedjelje
-
Obilazak obnovljenih zidina, otvorena vrata iločkih vinarija, besplatna vožnja turističkim vlakićem, izložbe, koncerti, među kojima i onaj klape Svet Juraj HRM-a, radionice za djecu – bogatim programom od 2. do 5. svibnja Grad Ilok s partnerima promovira obnovljenu povijesnu jezgru
“Korištenje tuđe personalizirane kartice regulirano je tako što svaki vlasnik mjesečne (subvencionirane) personalizirane kartice koji ju svojevoljno dade drugome na korištenje, gubi pravo na daljnju subvenciju - učenici na rok trajanja školske godine, studenti dok traje akademska godine, a ostali tijekom kalendarske godine. U slučaju “posudbe” ostaje kazna od 200 kuna radi vožnje bez valjane vozne karte, a vlasnik personalizirane karte može do kraja akademske godine u GPP-u izvaditi opću karticu po cijeni od 230 kuna mjesečno. GPP čini sve da malobrojnim švercerima stane na kraj”, ističe Radoslav Grgić, voditelj kontrole i nadzora prometa u GPP-u.
“Smanjen broj putnika bez valjane prijevozne karte posljedica je kvalitetnije kontrole, praćenja ulaza na prednja vrata i više kupljenih karata zbog veće prijevozne kvalitete (više linija, češći polasci), ali i zato što imamo najjeftinije prijevozne karte u Hrvatskoj, kaže mr. sc. Igor Medić, GPP-ov direktor.
11,6 posto više putnika
Vozač po zvuku prepoznaje ima li na kartici novca za prijevoz, a provjerom identiteta putnika u kontroli pojedinci s posuđenom butrom snose posljedice. Na frekventnijim stajalištima kontroliramo i ulaženje na prednja vrata. U siječnju 2011. imali smo 30.741 nadopunu personaliziranih kartica (jer su umirovljenici plaćali za više mjeseci), dok prosječno mjesečno nadopunimo 16.500 (ljeti) do 25.500 mjesečnih kartica. U 2009. prevezeno je 9,416.093 putnika, a lani 10,222.471 putnik ili 11,6 posto više, kaže Medić.
Tekst: N.Špoljarić (Glas Slavonije)
Izdvojeno
-
Rafale su u niskom letu nadletjeli Osijek i tako odali počast operaciji Bljesak
-
Dizajn stana u Osijeku potpisuju STUDIOPI iza kojeg stoji arhitektica Iva Pauzar i nagrađivani dizajn studio Regular Company
-
Dok mačka okolo traži hranu, mačiće stare dva tjedna grije zamjenska mama, koka
-
Tako su prvi slobodni termini za CT abdomena i zdjelice dostupni tek u studenome, točnije 8., 11. i 12. studenoga
Reci što misliš!