H&M-ova inicijativa prikupljanja odjeće od sada u svim prodavaonicama u Hrvatskoj
H&M je prvo modno poduzeće koje je pokrenulo inicijativu prikupljanja odjeće na globalnoj razini. Od veljače 2013., naši kupci na svim tržištima imaju mogućnost predati rabljenu odjeću u H&M prodavaonice. U Hrvatskoj, inicijativa se prvotno provodila u odabranim prodavaonicama. Od sada, projekt se proširuje na svih 12 H&M prodavaonica.
"Ova inicijativa prvenstveno je ekološki projekt. Kratkoročno, imamo jasan cilj izbjeći gomilanje otpada i spriječiti da tkanine dospiju na odlagališta smeća. Dugoročno želimo pronaći rješenje koje omogućuje recikliranje svih tekstilnih vlakana i njihovu pripremu za ponovnu uporabu", kaže Karl-Johan Persson, glavni direktor H&M-a.
Preko ove inicijative, kupci H&M-a mogu štedjeti prirodne resurse i smanjiti negativne utjecaje na okoliš jer osiguravaju da će na smetlištu završiti manje količine tkanine. H&M prihvaća odjevne predmete bilo koje marke u bilo kojem stanju. Kao protuuslugu, kupci za svaku donesenu vreću stare odjeće, dobivaju kupon za 15% popusta na omiljeni odjevni predmet. Od svakog kupca uzimamo maksimalno dvije vreće po danu. Od sada pa nadalje, stara odjeća može se predati u svim H&M prodavaonicama u Hrvatskoj.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Ovakve akcije polako ubijaju njihov hobi, a kaže kako je apsolutno za kažnjavanje svih onih koji krše prometne propise i divljaju po cesti
-
Ideja je da ovaj objekt bude prostor kreativne radionice, s obzirom da već i sada rade na sličnim aktivnostima
-
Poplave, požari, zagađenja zraka, zagađenja vode, nuklearni događaji i sve ono što imamo određeno vrijeme za reakciju koristeći ovaj sustav
Odjeću tada preuzima i:Collect, partner H&M-a. Ovo poduzeće raspolaže infrastrukturom kojom se roba široke potrošnje može ponavljano obrađivati i pripremiti za ponovnu uporabu.
Prihodi od inicijative prikupljanja odjeće idu H&M-ovoj zakladi Conscious i ulažu se u inovativne projekte koji rade na tehničkim rješenjima kako bi se postigao zatvoreni krug životnog ciklusa za tekstilna vlakna. Osim toga, po prikupljenom kilogramu stare odjeće, 2 centa se doniraju lokalnim humanitarnim organizacijama: http://www.hm.charitystar.com/
Izdvojeno
-
Ovakve akcije polako ubijaju njihov hobi, a kaže kako je apsolutno za kažnjavanje svih onih koji krše prometne propise i divljaju po cesti
-
Potpuno novi i osvježeni program kampa na Sokolu očekuje djecu od 5 do 12 godina
-
Na prvom se mjestu, premašivši dm, našao Lidl i to s prosječnom plaćom od 11.557 kuna, odnosno 1534 eura
-
Zbog jeftinog uvoza smanjivala se domaća proizvodnja svinjetine pa se tako procjenjuje da u Hrvatskoj nedostaje oko milijun vlastitih svinja
Reci što misliš!