Aktualno s tržnice

Stanje osječke tržnice nakon Uskrsa: I dalje se sve šareni, a stigle su i nove namirnice

Mirela Belaj/SiB.hr

Nakon Uskrsa, prodaja na osječkoj tržnici značajno je opala, što je rezultiralo svojevrsnim zatišjem posjetitelja

Osječka tržnica nakon
uskrsnih praznika
odiše uobičajenom mirnoćom te istovremenim šarenilom svojih namirnica.

”Nakon Uskrsa nepojmljivo je pala prodaja. Tu i tamo netko nešto kupi ako mu baš zatreba, no imamo svoje stalne mušterije koje redovno dolaze. Ljudi su se preko praznika istrošili i sada paze na svaki euro”, priča nam uzgajivačica, dodavši kako je na slabiju prodaju najvjerojatnije utjecalo i naglo zahlađenje.

Unatoč tome, ovoga se tjedna na tržnici pojavila nekolicina novih namirnica. Uz već prisutno sezonsko povrće poput mladog luka, zelene salate, blitve, rotkvice, mrkve, peršina, kupusa i špinata, u njezinu su se ponudu uključile i šparoge koje se prodaju po cijeni od dva za manje i četiri eura za veće pakiranje.

>> Osječka tržnica polako poprima proljetne boje i mirise, a evo i koje su namirnice najtraženije

Među ovotjednim novim namirnicama ističe se i plastenički mladi krumpir čiji kilogram košta tri do četiri eura. U odnosu na običan krumpir na tržnici za koji trebate izdvojiti svega četiri ili pet eura po pakiranju od pet kilograma, navedena je vrsta ovoga povrća mnogo skuplja.

”Zasad je slabo tražen jer je preskup, a količina mu je mala. Međutim, u odnosu na razdoblje prije uvođenja eura, čak je pojeftinio budući da mu se kilogram tada plaćao 25 do 30 kuna”, prisjeća se prodavač.

FOTO: Mirela Belaj/SiB.hr

Na štandove osječke tržnice stigle su i
domaće rajčice
po cijeni od pet eura po kilogramu, dok ih jedan uzgajivač prodaje i za 3,5 eura po istoj količini.

Kako rajčice, tako su kod nekih OPG-ova došle i domaće jagode koje već nekoliko tjedana drže istu cijenu – tri eura po pakiranju od pola i šest eura po pakiranju od jednog kilograma.

FOTO: Mirela Belaj/SiB.hr

Idućega pak tjedna na osječku tržnicu stižu prve breskve i nektarine, ali još uvijek iz plastenika. O njezinom trenutnom stanju i budućim planovima porazgovarali smo i s Ivanom Davidović, direktoricom Tržnice koja nam je rekla kako su trenutno u fazi certificiranja OPG-ova.

”Riječ je o projektu kojega provodimo jedanput godišnje u suradnji s Udrugom hrvatskih tržnica i Gradom Osijekom. Tako pokušavamo očuvati tradiciju kupovine na našim tržnicama i promovirati OPG-ove, potvrđujući da su njihovi proizvodi domaćeg podrijetla kako bi bili dostupniji našim kupcima”, ističe Davidović, dodavši kako će, budući da krajem svibnja završavaju s obilascima terena, certifikate dijeliti tijekom lipnja.

>> Osječka tržnica vodeća je u broju OPG-ova u RH: Surađuje s više od 400 poslovnih partnera, a planira i nove projekte

Nakon Uskrsa, prodaja na osječkoj tržnici značajno je opala, što je rezultiralo svojevrsnim zatišjem posjetitelja. Ipak, nove namirnice poput šparoga, mladog krumpira i domaćih rajčica donijele su svježinu na njezine štandove, a projekti koji se pripremaju u budućnosti te nadolazeći topli dani zasigurno će ponovno privući veliki broj kupaca na navedenu lokaciju.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari