
Borzan za takvu situaciju izravno proziva velike prehrambene kompanije koje, kako tvrdi, kontroliraju tržište i diktiraju uvjete
U posljednje četiri godine cijena kruha u Hrvatskoj porasla je za čak 65 posto, pokazuje istraživanje europarlamentarke Osječanke Biljane Borzan. Inflacija je snažno pogodila kućne budžete, a više od polovice građana danas kupuje manje hrane, dok su mnogi prisiljeni birati proizvode lošije kvalitete.
Borzan za takvu situaciju izravno proziva velike prehrambene kompanije koje, kako tvrdi, kontroliraju tržište i diktiraju uvjete. „Građani su na rubu zbog pohlepe velikih prehrambenih korporacija“, upozorava europarlamentarka.
Naglašava i da multinacionalne kompanije ne određuju samo cijene, već i količine i kvalitetu proizvoda dostupnih na pojedinim tržištima, što dodatno produbljuje razlike među zemljama unutar Europske unije.
„U ovom trenutku Europska komisija procjenjuje da razlike na tržištu, odnosno barijere koje postoje, koštaju europske građane čak 19 milijardi godišnje“, istaknula je Borzan.
Više o ovoj temi pogledajte u video prilogu RTL televizije:



