tržište vrijedno 227 milijardi dolara

Slavonska tvrtka dogovorila ulazak na veliko svjetsko tržište

Davor Javorovic/PIXSELL

Kanaan je 2021. godine ostvario prihode u iznosu od 22,65 milijuna eura, a u 2022. godini prihodi su im narasli oko 20 posto u odnosu na godinu ranije, na 27 milijuna eura

Tvrtka Kanaan iz Donjeg Miholjca, na čelu s direktorom i
vlasnikom Zvonkom Popovićem, dogovorila je,
prema pisanju Lidera, ulazak na veliko svjetsko tržište.
Riječ je o drugom najvećem retail lancu na svijetu
Costacu koji ostvaruje prihode od 227 milijardi dolara
godišnje. 

“Velika nam je čast što smo preko jednog kupca za kojeg radimo
robnu marku ušli u njihove trgovine. Trenutno imamo narudžbe za
Meksiko, a do kraja godine ćemo ostvariti prodaju i za SAD, Južnu
Koreju, Australiju i Novi Zeland. Kako bi uspjeli poslovati s
tako zahtjevnim kupcem, potrebno je imati vrhunski proizvod, a to
smo ostvarili kroz naše premium proizvode, u ovom
slučaju kettle chips”, rekao je Popović.

Popović je rekao kako je trenutno poslovanje zbog situacije na
svjetskom tržištu vrlo izazovno pa tako već dvije godine bilježe
snažan rast troškova zbog vanjskih šokova i utjecaja tržišnih
kretanja.

“Poremećeni lanci dobave sirovina, problemi sa cijenama i
sigurnošću nabave energije te smanjenje količine i kvalitete
nekih osnovnih sirovina zbog loših klimatskih uvjeta su nekih od
glavnih izazova s kojima se kontinuirano borimo”, dodao je
Popović.

Gotovo pa nema sirovine s kojom nema problema u dobavi, a poseban
izazov predstavlja cijena energije pa se sve prelilo u cijenu
proizvoda no, stalnim investicijama u sve vidove poslovanja
nalaze i interne mogućnosti za borbu sa krizom.

“Kako cijena određene sirovine počne blago padati, neka
druga strelovito počne rasti, tako da su nam materijalni troškovi
stalno viši nego u prijašnjim razdobljima. Tolike troškove nije
moguće anulirati unutarnjim rezervama, iako stalno radimo na
povećanju tehnološke razine svih dijelova poduzeća, a time i
smanjenju troškova, nego ih moramo prebaciti i u cijenu naših
proizvoda. Nažalost, cijene su dosta veće nego što su bile u
ranijim razdobljima. Nadamo se stabilnijim uvjetima u ovoj godini
i zadržavanju cijena”, rekao je Popović. 

Kanaan je 2021. godine ostvario prihode u iznosu od 22,65
milijuna eura, a u 2022. godini prihodi su im narasli oko 20
posto u odnosu na godinu ranije, na 27 milijuna eura.
Najviše je to zbog rasta cijena i prodaje premium proizvoda sa
snažnim rastom izvoza zbog otvaranja novih tržišta. Upravo u
narednim godinama Kanaan želi raditi na razvoju proizvoda više
kategorije, kao što je snack sa dodatkom proteina i čips od
povrća te zadržavanje kvalitete na njihovim temeljnim
proizvodima, flipsu s kikirikijem, kokicama i čipsu.

“Cilj nam je da potvrdimo poziciju jednog od najboljih europskih
proizvođača kvalitetnih grickalica”, zaključio je Popović za
Lider. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari