Reakcija na medijske natpise

HEP Toplinarstvo pojasnilo razloge kašnjenja računa, čeka se odluka Ministarstva

Sanjin Strukic/PIXSELL

"Podsjećamo, na temelju spomenute Uredbe, HEP je preuzeo teret rasta cijena energenata od gotovo 6 milijardi kuna kako bi kupci imali cijene energije višestruko niže od tržišnih”

Hrvatska elektroprivreda reagirala je na natpise koji su se
pojavili u medijima, a u kojima su građani konstatirali da još
uvijek nisu dobili njihove račune. Iz HEP Toplinarstva oglasili
su se priopćenjem, javlja
Net.hr
.

“Prema Uredbi o otklanjanju poremećaja na tržištu energenata,
opskrbljivači toplinskom energijom su za razdoblje od 1.
listopada 2022. do 31. ožujka 2023. dužni na mjesečnoj razini
krajnjim kupcima toplinske energije ispostavljati račune za
isporučenu toplinsku energiju, na način da na računima iskažu
razliku u cijeni, a koja se kupcima subvencionira na temelju
Uredbe Vlade RH”, naveli su.

“Da bi moglo račune formirati u skladu s Uredbom, kojom je
krajnja cijena isporučene toplinske energije u ogrjevnoj sezoni
2022./2023. ostala nepromijenjena, HEP Toplinarstvo treba iz
Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja zaprimiti
odgovarajuću odluku. Bez spomenute odluke HEP Toplinarstvo neće
moći izdati račune, a kako je još nije dobilo, već trpi poslovnu
štetu. Podsjećamo, na temelju spomenute Uredbe, HEP je preuzeo
teret rasta cijena energenata od gotovo 6 milijardi kuna kako bi
kupci imali cijene energije višestruko niže od tržišnih”,
zaključili su.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari