hrvatske željeznice

Zbogom ručnom spuštanju rampe na pružnom prijelazu prema Čikagi: Postavljen suvremeni uređaj

Djakovo.hr

Projekt je vrijedan 72,9 milijuna kuna i financira se u sklopu projekta Svjetske banke "Održive hrvatske željeznice u Europi”

Ručno spuštanje rampe na pružnom prijelazu uz đakovački
željeznički kolodvor
danas je otišlo u povijest. Ondje
je postavljen novi uređaj osiguranja
željezničko-cestovnog prijelaza te je oko podneva pušten u
redovitu funkciju regulacije prometa, prenosi
Djakovo.hr

Kako pojašnjavanju u HŽ Infrastrukturi radovi na
željezničko-cestovnom prijelazu Đakovo dio su projekta osiguranja
i modernizacije 49 željezničko-cestovnih i jednog pješačkog
prijelaza preko pruge na 50 lokacija diljem hrvatske željezničke
mreže. Projekt je vrijedan 72,9 milijuna kuna (bez PDV-a) i
financira se u sklopu projekta Svjetske banke “Održive
hrvatske željeznice u Europi”
.

Postavljanje novog uređaja, odnosno polubranika sa svjetlosnom
signalizacijom, te demontažu starih rampi, danas su pratili
predsjednik Gradskog vijeća Grada Đakova Pavo
Cindić
i gradski vijećnik Ivica
Slišković
koji stanuje u Čikagi, kako
se naziva taj dio grada. Predsjednik Cindrić rekao je kako ovaj
željezničko-cestovni prijelaz spaja grad s naseljem Čikaga i da
je riječ o velikom iskoraku za sigurnost građana.

Unatoč zadovoljavanju osnovnih željezničkih propisa ovdje je je
često postojala ugroza građana. Stvarale su se, rekao je Cindrić,
i velike gužve jer se prijelaz zatvarao u predviđeno vrijeme.
Novom tehnologijom, pojasnio je, sam vlak nailaskom na uređaj na
pruzi zatvara prijelaz te se na taj način skraćuje vrijeme
čekanja.

Uz to što je pozdravio ovu investiciju Hrvatskih željeznica
izrazio je nadu da će uskoro uslijediti osiguranje
cestovno-željezničkog prijelaza na cesti između Budrovaca i
Piškorevaca.

“U Gradu smo mišljenja da je to u ovom trenutku najugroženije
mjesto i nadamo se da će zaživjeti dogovori Grada Đakov i
Hrvatskih željeznica”, rekao je Cindrić.

Gradski vijećnik Ivica Slišković nije krio zadovoljstvo što je
pružni prijelaz prema Čikagi nakon više desetljeća napokon
siguran. Rekao je kako u tom dijelu grada živi 40 godina, no do
danas, zaključio je, nije bilo ni volje ni sluha za ovakvu
investiciju.

Podsjetio je na više nezgoda koje su se ondje
dogodile. Zahvalio je Hrvatskim željeznicama na ovoj investiciji,
uz nadu da će i druga prometno nesigurna mjesta na jednak način
biti riješena.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari