Da s domaćeg tržišta izađete i na svjetsko, uz kvalitetu, za to je potrebna i kvantiteta
Kopački rit, fiš, vino, tamburica i kulen. Asocijacije na
Baranju, kraljicu kontinentalnog turizma. Uz kulen sada bi mogli
dodati i kulenovu seku i kobasicu – Baranjci imaju svoj adut –
Kuću baranjskog kulena, piše RTL.
Tamo su nas dočekali ovogodišnji šampioni Dana hrvatskih kobasica
u proizvodnji kulenove seke i slavonske kobasice. Ocjenjivanje je
održano u sklopu projekta “S klobasicom u EU” u istarskom Svetom
Petru u Šumi.
A za kvalitetan proizvod potrebne su kvalitetne sirovine, domaća
paprika i balans sastojaka.
OPG-ovac Milorad Stojković govori: “Izbalansirat
da ništa nije previše, da ničega ne dolazi najednom da vas ugrize
ljutina, da biber osjeti se puno, da osjeti se bijeli luk. Znači
kad izbalansirate sve te začine onda dobivate jednu kompaktnost i
jedan krasan okus.
Kuća baranjskog kulena nastala je suradnjom udruge proizvođača i
lokalne samouprave, s ciljem edukacije, prezentacije i
cjelogodišnje proizvodnja te jamstva kvalitete.
Šampionima pobjeda u konkurenciji više od 100 proizvođača puno
znači.
“Kad jednom dobijete šampionsku titulu pa svakome je to ono vrh i
daje vam onda poticaj da radite još više i kvalitetnije”, dodaje
Stojković.
I da s domaćeg tržišta izađete i na svjetsko. Uz kvalitetu za to
je potrebna i kvantiteta.
“Mislim da mi svi skupa trebamo zajedno nastupiti i onda imamo
jednu moć, imamo jednu kvalitetu, imamo jednu kvantitetu. To je
put kojim treba ići i to je ono što je sada naš sljedeći korak”,
ističe Komlenić.
Ukoliko na tom putu budu imali i dodatnu promociju od strane
Ministarstva turizma i poljoprivrede, baranjski šampioni u uspjeh
ne sumnjaju.