potpisan sporazum

Počinje gradnja obilaznice oko Belog Manastira

Grad Beli Manastir FB

Investicija je vrijedna 84 milijuna kuna, a rok za završetak radova je 20 mjeseci

Osječkom ulicom u Belom Manastiru dnevno prolazi više od 400
teretnih vozila, što znatno otežava ukupnu prometnu situaciju te
kvalitetu života jedinog baranjskog grada. Međutim, takvo stanje
trebalo bi se promijeniti za 20 mjeseci, koliki je rok za
izgradnju obilaznice Grada Belog Manastira. Naime,  Ugovor
za projekt obilaznice Belog Manastira danas  potpisali su
Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta
d.o.o. kao investitora i Tomislav Ravlić,
direktor tvrtke Gravia d.o.o. koja je izvođač radova. Investicija
je to vrijedna 84 milijuna kuna bez PDV-a, a radovi trebaju
početi za dva tjedna.

“Sinergija i kontinuirana suradnja lokalne, regionalne i
nacionalne razine rezultira ozbiljnim i kvalitetnim projektima.
Upravo na tim postavkama na području Osječko-baranjske županije
provodi se i niz projekta prometne infrastrukture, od Koridora
5c, obilaznice Petrijevaca i drugih investicija. Kao što je
poznato od sedam gradova na području županije, samo Beli Manastir
do sada nije imao obilaznicu iako se o tomu godinama govori,
priprema i traži, ali se do sada nije uspjelo”, rekao je župan
Ivan Anušić.

Osobito zadovoljstvo potpisanim ugovorom, skorim početkom radova,
kao i ukupnih ulaganjima Vlade HR na područje Belog Manastira
iskazao je gradonačelnik Tomislav Rob. Zahvalio
je na tomu Vladi RH, Hrvatskim cestama i županu Ivanu Anušiću.
Naglasio je da ovom investicijom Grad Beli Manastir u naredne tri
godine postaje veliko gradilište, a povećava se sigurnost i
kvaliteta života građana.

“Izgradnjom autoceste praktično sav tranzitni promet koji se veže
s državne ceste D7 prolazio bi kroz samo središte Belog Manastira
i time narušavao sigurnost prometa i kvalitetu života ljudi,
stvarao bi buku te emisije štetnih plinova. U 21. stoljeću to je
neprihvatljivo za građane jednog grada, stoga su dogovor o
izgradnji obilaznice i početak radova ostvareni u vrlo kratkom
roku. Na trasi obilaznice bit će pet raskrižja, od kojih će
četiri biti kružna. Trasa prolazi vodozaštitnim područjem te je
na njoj izveden zatvoreni sustav odvodnje. Trasa se križa sa
željezničkom prugom M301 i zato će na tom dijelu biti izveden
nadvožnjak u dužini 75 m. Riječ je o modernoj prometnici koja će
povezati državnu cestu D7 s autocestom na koridoru VC na vrlo
kvalitetan način”, rekao je Josip Škorić, predsjednik Uprave
Hrvatskih cesta.

Rok za završetak radova je 20 mjeseci.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari