Više od milijardu kuna vrijednost je 21 novoga vlaka kojima će HŽ obogatiti svoj vozni park, a 85% iznosa je iz EU fondova
Da smo u Japanu više nego logično bilo bi da iz slavonske
prijestolnice Osijeka do glavnoga grada Zagreba najlakše i
najbrže dođemo vlakom, međutim kada su pitanju Hrvatske
željeznice više je nego jasno kako je to kod nas paradoksalna
situacija. Trajanje vožnje vlakom između ova dva grada je
skoro pet sati (4 sata 49 minuta), ako se ne
računaju kašnjenja.
No, čini se kako će se stvari konačno poboljšati! Hrvatske
željeznice modernizirat će svoj vozni park 21 novim
elektromotornim vlakom, piše HINA. Riječ je o projektu
vrijednom 1,29 milijardi kuna, a u sklopu nabave bit će osigurano
11 gradsko-prigradskih i 10 regionalnih vlakova.
Projekt je dio velikoga investicijskog ulaganja u revitalizaciju
željeznica koji provodi Ministarstvo mora, prometa i
infrastrukture u suradnji s državnim društvima iz sustava
Hrvatskih željeznica, a 85% ukupnoga iznosa financirat će
se iz kohezijskog fonda Europske unije.
Cilj ovakvih ulaganja jest poboljšati regionalnu povezanost, a do
kraja 2030. procjenjuje se da će u obnovu HŽ-a biti
uloženo 3,5 milijardi eura.