jedinstveni pozivni centar za cijelu hrvatsku

HEP u vukovarskom call centru zaposlio 20 novih djelatnika

Marko Prpic/PIXSELL

Predsjednik Uprave Hrvatske elektroprivrede Frane Barbarić, župan Vukovarsko-srijemske županije Božo Galić i gradonačelnik Grada Vukovara Ivan Penava obišli su novootvoreni korisnički pozivni centar HEP Operatora distribucijskog sustava u Vukovaru

Od rujna ove godine do danas u korisničkom pozivnom centru u
Vukovaru zaposleno je 20 djelatnika s područja grada.

Uz korisnički centar koji je na temelju Zaključka Vlade RH
otvoren prošle godine u Kninu, on čini jedinstveni pozivni centar
za podršku 2,4 milijuna korisnika mreže HEP ODS-a iz čitave
Hrvatske. Jedinstveni korisnički centar u funkciji je daljnjeg
unaprjeđenja standarda komunikacije s korisnicima, a samo ove
godine djelatnici centra zaprimili su i obradili pola milijuna
poziva.

 “U Hrvatskoj elektroprivredi osjećamo posebnu odgovornost
prema Vukovaru, kao i svim krajevima Hrvatske koji su stradali u
Domovinskom ratu. Nakon završetka mirne reintegracije hrvatskog
Podunavlja u mrežu na području Grada Vukovara do danas je uloženo
gotovo 100 milijuna kuna. Investicija u osnivanje korisničkog
centra samo je manji dio ulaganja HEP-a na ovom području te ćemo
u iduće tri godine u obnovu elektroenergetske infrastrukture na
području Vukovara uložiti još 60 milijuna kuna”, izjavio je
Frane Barbarić, predsjednik Uprave Hrvatske
elektroprivrede i naglasio kako zapošljavanje radnika iz lokalne
zajednice u pozivnom centru u Vukovaru, kao i u centru u Kninu,
predstavlja doprinos HEP-a nastojanjima lokalne samouprave da
zadrži mlade ljude i zaustavi negativne demografske trendove.

Sudionici današnjeg događaja zapalili su svijeće pred spomenikom
hrvatskim braniteljima, radnicima pogona HEP ODS-a u Vukovaru,
koji su poginuli u Domovinskom ratu. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari