“Budući da su u tijeku pripreme za postupke ishođenja svih
potrebnih dozvola, nismo u mogućnosti dati podatke o vrijednosti
investicije, no sama gradnja spomenute pristupne ceste može
početi tek nakon završetka svih upravnih postupaka (ishođenje
dozvole, postupci javne nabave i drugi postupci), a što je i
jedan od uvjeta za uvrštavanje u planove gradnje za sljedeće
razdoblje”, navodi se u priopćenju Hrvatskih cesta, koje je
ponovno razočaralo stanovnike ovog dijela Slavonije i
Baranje.
Naime, belišćanski most u promet je pušten još
početkom 2003. godine i otada se čeka na gradnju
prilaznih cesta koje bi promet na toj dionici učinile sigurnijim
za sve njegove sudionike, među kojima je velik broj teških
kamiona s prikolicama, automobila, ali i biciklista, posebice
djece, koja upravo tom opasnom dionicom putuju u školu u
Belišće.
Projektantska tvrtka Rencon iz Osijeka izradila
je prije nekoliko godina idejni projekt prilazne ceste
belišćanskom mostu, koji je u to vrijeme, prema predračunu, težio
oko 9 milijuna kuna i koji u cijelosti trebaju financirati
Hrvatske ceste. Uz prilaznu cestu duljine 1,34 kilometra, taj
projekt sadržava i gradnju biciklističkih i pješačkih staza,
semaforizaciju raskrižja te manje križanje tipa kružnog toka.
Gradnja prilazne ceste mostu, koji nikad nije službeno otvoren,
ne bi trebala trajati duže od tri mjeseca.
I Grad Belišće je odradio svoj dio posla, a
ishođen je i dobar dio potrebne projektne dokumentacije za cestu
koji mnogi već smatraju zaboravljenom. Budući da se iz godine u
godinu projekt prolongira za neko neodređeno razdoblje, i ona
ishođena dokumentacija mogla bi prestati vrijediti, što će cijeli
ovaj projekt zakomplicirati, poskupiti i produžiti.
Tekst: L. Aničić / www.glas-slavonije.hr