OMV gradi dvije nove crpke na Koridoru 5c

OMV gradi dvije nove crpke na Koridoru 5c

ĐAKOVO/OSIJEK - Otvaranjem prve dionice autoceste Beli Manastir - Osijek - Svilaj, tj. dijela paneuropskog koridora 5C Beli Manastir - Osijek - Svilaj - Ploče početkom studenoga 2007. Slavonija je, kako je tada i najavljeno, izašla iz prometne izolacije,

a ubrzo je, u travnju 2009. godine, u promet puštena i druga
dionica od Đakova do Osijeka.

Iako popularno nazvana Slavonika dobrim dijelom
gotovo usporedno teče s državnom cestom D7, malo tko od mještana
nanizanih naselja zna kakav im se promet odvija “iza leđa”. Tako
je, doznajemo u HAC-u, broj vozila u prošloj godini
znatno premašio brojku od pola milijuna
.

Na autocesti Beli Manastir – Osijek – Svilaj, dionicama
Osijek – Đakovo – Sredanci lani je prošlo
655.410 vozila, a to je sukladno očekivanjima,
odnosno planiranom prometu za 2010. godinu
– kažu u
Hrvatskim autocestama.

Taj dio autoceste, s obzirom na dovršenost dijela autoceste,
najviše koriste osobna vozila. “Tek nakon dovršetka cijelog
Koridora moći ćemo realno usporediti iskorištenost po nekoliko
kategorija, tj. vrstu prometa i vozila
”, navode u HAC-u.

I dok su do sada vozači na Slavoniki između Osijeka i Đakova na
pločama o obavijestima na usputnim odmorištima uglavnom mogli
vidjeti znakove s prekriženom šalicom kave i benzinskom crpkom,
to će se, najavljuju u HAC-u, promijeniti.

Na dionici Osijek – Đakovo autoceste A5 sklopljen je ugovor
s korisnikom OMV Hrvatska za gradnju benzinskih
postaja s trgovinom i cafe-barom na odmorištima Beketinci
– istok i Beketinci – zapad
, za koje su ishođene potvrde
glavnog projekta te se očekuje početak radova
– najavljuju
iz HAC-a. Na žalost, takav slučaj nije i s odmorištem
Strossmayerovac.

Na odmorištu Strossmayerovac sagrađen je višenamjenski
ugostiteljsko-trgovački objekt s javnim sanitarijama, za koji ni
nakon dva provedena javna nadmetanja, a ni nakon kontakta sa
županijskim uredima za gospodarstvo i Županijskom gospodarskom
komorom nije bilo interesa ponuditelja pa objekti nisu u
funkciji
”, pojašnjavaju u HAC-u.

ZA MOST PREKO DRAVE 158 MILIJUNA KUNA

Za 2011. godinu HAC planira investirati 318 milijuna kuna na
autocesti Beli Manastir-Osijek-Svilaj, i to 126 milijuna kuna za
gradnju dionice Sredanci-granica BiH i most Svilaj (sredstva
osigurana iz kredita EBRD-a i EIB-a); 158 milijuna kuna
za građenje mosta Drava na dionici Beli Manastir-Osijek

(u tijeku je javni natječaj za nabavu kredita), a preostala
sredstva, 34 milijuna kuna, planirana su za nadzor i pripremu
(izvlaštenje zemljišta, projektiranje i izmještanje
instalacija)
, najavljuju u HAC-u.

TEKST: Maja Muškić  (Glas Slavonije)

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari