Rakija sve traženije piće

Obrt Đanić iz Podgorača najveći hrvatski proizvođač šljivovice postaje prepoznat na tržištu Europe.

PODGORAČ – U Berlinu je proteklog tjedna završio Zeleni tjedan,
međunarodni sajam poljoprivrede u Berlinu, u svijetu vodeća
priredba za današnje tržište stila života potrošača. Kao globalna
gospodarska pozornica, Zeleni tjedan idealna je prilika da se
učvrste postojeća poslovna partnerstva i stvore nova.

Na tom najvećem međunarodnom sajmu bilo je prisutno 1.600
proizvođača iz više od 50 zemalja, a među njima Đanić-obrt za
tradicionalnu proizvodnju slavonske šljivovice i voćnih rakija i
likera “Đanić” iz Podgorača.

Bio je to jubilarni, peti put da nastupaju u Berlinu. Inače,
Đanić-obrt bio je jedini hrvatski izlagač na tom prestižnom
sajmu, na kojem se još predstavila trgovina hrvatskih proizvoda
“Dalmatino” iz Berlina.

Uz tradicionalno predstavljanje šljivovice, viljamovke, orahovca,
višnjevca, kruškovca, obrt Đanić lansirao je novi liker “Julija”,
koji je svoj prvi nastup imao na sajmu.

Ne znam zbog čega su hrvatski gospodarstvenici ove godine
zaobišli ovaj sajam, ali mi imamo interesa. Dolazimo jer je to
najveći i najbolji svjetski sajam te vrste i stoga što je
Njemačka veliko i strateški važno tržište za nas. Nakon Zelenog
tjedna imamo povećano zanimanje za naše proizvode u vrijeme
ljetne sezone i zato nam je važno da budemo prepoznati kod
turista iz Njemačke. Isto tako, to je dobar način da se
pripremimo za Europsku uniju, odnosno da naši proizvodi budu
prepoznatljivi i zanimljivi ne samo za njemačko nego i za ostala
europska tržišta
– rekao je Goran Đanić.

On sa suprugom Julijom već deset godina vodi uspješan obiteljski
biznis. Kaže da je Đanić-obrt danas najveći proizvođač slavonske
šljivovice, voćnih rakija i likera, koji ne ovisi isključivo o
domaćoj potrošnji, jer 40 posto proizvoda izvozi se na inozemno
tržište.

Đanić najavljuje i dodatni investicijski iskorak u tehnologiju:
“Planiramo do kraja ove godine instalirati još jednu
destileriju u našem pogonu u Podgoraču. Uz onu koju imamo od
prije, bit ćemo potpuno spremni za plasiranje u Europu.”

Ponosno još dodaje kako Đanić-obrt zapošljava 11 osoba i
ima oko 50 kooperanata
od kojih otkupljuje voće.

Rakije nude u 200 restorana

“Danas smo vodeći registrirani proizvođač šljivovice i voćnih
rakija i likera, a otvaranjem novih tržišta postajemo
prepoznatljivi izvan nacionalnih okvira. Najprisutniji smo u
Hrvatskoj i naši proizvodi dostupni su u 300 trgovina te 200
hrvatskih restorana. Imamo vlastitu distribuciju i prodaja iz
našeg dvorišta odlazi izravno u Berlin, Kopar, Dubrovnik”
,
nabraja Đanić.

Tekst: Snježana Fridl (Glas Slavonije)

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari