Stolna voda Livada, koju punimo na našem crpilištu Nove livade, mora postati belomanastirski brend.
Stolna voda Livada, koju punimo na našem crpilištu Nove livade, mora postati belomanastirski brend.
Nadam se da ćemo dobiti potporu gradskog čelništva i krenuti u projekt, tim više što smo određene signale dobili na prvom hrvatskom Festivalu vode, tijekom vikenda održanog u Rovinju – riječi su Damira Paulića, direktora Baranjskog vodovoda, koji je svoju viziju cijele priče oko Livade predstavio na tom renomiranom skupu, kojem su nazočni bili najznačajniji proizvođači hrane iz Hrvatske i inozemstva (Agrokor, Podravka, Atlantic grupa, Nestle, te ostale tvrtke iz Slovenije, Srbije, Mađarske i Crne Gore), kojima je zajedničko naslanjanje na vodne resurse.
– Riječi potpore koje smo dobili još su jedna potvrda ranijih razmišljanja kako Grad u suradnji s nama mora osmisliti i stvoriti brend Livada. Jamčim da će to pridonijeti prepoznatljivosti Belog Manastira – tvrdi Paulić, objašnjavajući da dio priče bazira na baranjskom bogatstvu vodnim resursima koji su potrebni velikim prehrambenim tvrtkama, pivovarama i slično, što bi u konačnici značilo privlačenje investitora.
Pismo sličnog sadržaja nedavno je uputio Agrokoru te naveo kako je voda koju Baranjski vodovod distribuira vrijedna pozornosti, jer su rijetke vode koje nemaju arsen, željezo i mangan, a bogate su magnezijem, kalcijem, natrijem i fluorom.
– Osim moderne tehnologije, u kvaliteti ABC namaza i polutvrdih beljskih sireva značajnu ulogu sigurno igra naša voda – podvlači Paulić.
Podsjetimo, unatoč skepticima, Baranjski vodovod je prije nešto manje od godinu dana postao, ako ne prva, onda među rijetkim hrvatskim tvrtkama distributer pitke vode koji je započeo flaširanje vlastite vode. Presudnu ulogu u toj odluci odigrala je činjenica da je voda s belomanastirskog crpilišta Nove livade potpuno ispravna za piće i visoke kvalitete pa se distribuira bez dodatne kemijske prerade.
Tekst: Ivica GETTO (Glas Slavonije)
Foto: plasticstoday.com