Vijesti / Regija

potpisan sporazum

Počinje gradnja obilaznice oko Belog Manastira

Počinje gradnja obilaznice oko Belog Manastira
Grad Beli Manastir FB

Investicija je vrijedna 84 milijuna kuna, a rok za završetak radova je 20 mjeseci

Osječkom ulicom u Belom Manastiru dnevno prolazi više od 400 teretnih vozila, što znatno otežava ukupnu prometnu situaciju te kvalitetu života jedinog baranjskog grada. Međutim, takvo stanje trebalo bi se promijeniti za 20 mjeseci, koliki je rok za izgradnju obilaznice Grada Belog Manastira. Naime,  Ugovor za projekt obilaznice Belog Manastira danas  potpisali su Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta d.o.o. kao investitora i Tomislav Ravlić, direktor tvrtke Gravia d.o.o. koja je izvođač radova. Investicija je to vrijedna 84 milijuna kuna bez PDV-a, a radovi trebaju početi za dva tjedna.

"Sinergija i kontinuirana suradnja lokalne, regionalne i nacionalne razine rezultira ozbiljnim i kvalitetnim projektima. Upravo na tim postavkama na području Osječko-baranjske županije provodi se i niz projekta prometne infrastrukture, od Koridora 5c, obilaznice Petrijevaca i drugih investicija. Kao što je poznato od sedam gradova na području županije, samo Beli Manastir do sada nije imao obilaznicu iako se o tomu godinama govori, priprema i traži, ali se do sada nije uspjelo", rekao je župan Ivan Anušić.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Osobito zadovoljstvo potpisanim ugovorom, skorim početkom radova, kao i ukupnih ulaganjima Vlade HR na područje Belog Manastira iskazao je gradonačelnik Tomislav Rob. Zahvalio je na tomu Vladi RH, Hrvatskim cestama i županu Ivanu Anušiću. Naglasio je da ovom investicijom Grad Beli Manastir u naredne tri godine postaje veliko gradilište, a povećava se sigurnost i kvaliteta života građana.

"Izgradnjom autoceste praktično sav tranzitni promet koji se veže s državne ceste D7 prolazio bi kroz samo središte Belog Manastira i time narušavao sigurnost prometa i kvalitetu života ljudi, stvarao bi buku te emisije štetnih plinova. U 21. stoljeću to je neprihvatljivo za građane jednog grada, stoga su dogovor o izgradnji obilaznice i početak radova ostvareni u vrlo kratkom roku. Na trasi obilaznice bit će pet raskrižja, od kojih će četiri biti kružna. Trasa prolazi vodozaštitnim područjem te je na njoj izveden zatvoreni sustav odvodnje. Trasa se križa sa željezničkom prugom M301 i zato će na tom dijelu biti izveden nadvožnjak u dužini 75 m. Riječ je o modernoj prometnici koja će povezati državnu cestu D7 s autocestom na koridoru VC na vrlo kvalitetan način", rekao je Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta.

Rok za završetak radova je 20 mjeseci.


Izdvojeno

Reci što misliš!