Rekonstrukcijom je osiguran odgovarajući profil za veća vozila s visinom od 4,5 metara, a izgrađena je i biciklističko-pješačka staza u duljini od 220 metara
Promet ispod podvožnjaka u Belom Manastiru pušten je danas u prijepodnevnim satima, uz privremenu regulaciju, odnosno sve dok se ne obavi tehnički pregled. Hrvatske ceste ističu kako su radovi u potpunosti završeni, dok je dokumentacija za tehnički pregled spremna.
Inače, radovi na rekonstrukciji podvožnjaka ispod međunarodne željezničke pruge M301, na dionici državne ceste DC678, započeli su u srpnju prošle godine. Stari podvožnjak nije zadovoljavao visinske uvjete za prolaz većih vozila budući da je slobodni profil iznosio 3,60 metara, dok je širina kolnika iznosila 6,5 metara.
U skladu s time, rekonstrukcijom je osiguran odgovarajući profil za veća vozila s visinom od 4,5 metara, a izgrađena je i biciklističko-pješačka staza u duljini od 220 metara. Problem plavljenja podvožnjaka tijekom kiša riješen je novim sustavom oborinske odvodnje, dok je postavljena i LED rasvjeta uz cestu i stazu.
Tijekom radova uklonjen je stari podvožnjak i kolnik te izgrađen novi, širi kolnik uz stazu. Također, izvedeni su radovi na kolosijeku i željezničkim instalacijama, a ugrađena je i nova rasponska konstrukcija podvožnjaka. Investicija je iznosila nešto manje od četiri milijuna eura.
Ovim projektom riješen je jedan od najslabijih prometnih čvorova u Belom Manastiru, čiji je prvobitni podvožnjak izgrađen 1928. godine, a obnavljan 1949. i 1961. godine. Novi podvožnjak značajno će poboljšati prometnu sigurnost i protočnost u ovom dijelu grada, piše Glas Slavonije.