Zbog mobitela, djeca imaju problema i s koncentracijom. Slabije uče i čitaju
Manjak koncentracije i ometanje nastave, sve su to posljedice
korištenja mobitela, pametnih telefona u školi. Pa je nakon dvije
godine praćenja učenika, pulska osnovna škola mobitele zabranila
čak i tijekom odmora. Kako je to utjecalo na učenike zna naša
ekipa, piše Danas.hr.
Dopisivanje tijekom sata, igranje igrica, ometanje, tako izgleda
nastava. Sve to – zbog mobitela!
“Kad smo pogledali koliko je sati onda još nešto malo pogledamo”,
kazao je učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli Tobija
Grgić.
“Možda će i doći dobro za učenike koji su prepisivali da ne mogu
više”, govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli
Leon Micković.
Odluka nije bila teška. Podržali su ih i roditelji.
Dopisivanje tijekom sata, igranje igrica, ometanje, tako izgleda
nastava. Sve to – zbog mobitela!
“Kad smo pogledali koliko je sati onda još nešto malo pogledamo”,
kazao je učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli Tobija
Grgić.
“Možda će i doći dobro za učenike koji su prepisivali da ne mogu
više”, govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli
Leon Micković.
Odluka nije bila teška. Podržali su ih i roditelji.
“Ako bude ometao nastavu i upalio mobitel onda ćemo mu kao što
smo naveli u odluci mobitel oduzet obavijestiti roditelja i
zamoliti roditelja da dođe po taj mobitel”, kazala je
ravnateljica OŠ Monte Zaro u Puli Branka Sironić
Buić.
“Nadam se da će ona polučiti neki pozitivan efekt odnosno da će
djecu na neki način natjerati odnosno motivirati da više
komuniciraju među sobom i s nastavnicima”, govori roditelj
učenice Nenad Ivanović.
I dosad su mobitele morali spremiti u torbu ili u kutiju za
vrijeme sata ili ispita. Odmor je uključivao uglavnom samo to –
vrijeme na mobitelu!
“Oni su počeli međusobno se igrati i družiti za vrijeme odmora to
prije je bilo u krugu svi zajedno i svatko sa svojim mobitelom”,
govori profesorica hrvatskog i talijanskog jezika i književnosti
Karla Virgilio.
Zbog mobitela, djeca imaju problema i s koncentracijom. Slabije
uče i čitaju.
“Ne možemo pratiti što se događa oko nas, pa tako i učenici
zaborave što trebaju napraviti za školu što trebaju naučiti i
koju zadaću trebaju napisati”, govori školska psihologinja
Martina Červar.
Rezultata već ima. Učenici više sudjeluju u nastavi, aktivniji su
i međusobno više razgovaraju.
“Kao što vidite evo sami u knjižnicu sad dolaze, igraju šah,
čitaju knjige, nismo na mobitelima, ne raspravljamo, ne svađamo
se”, kazala je školska knjižničarka Dragica
Pršo.
“Već smo jako dugo ovdje skupa a zapravo se baš ne znamo tako da
upoznat ćemo se hajdemo reći bolje”, kazao je učenik osmog
razreda OŠ Monte Zaro Tobija Grgić.
“Sad više pričamo, družimo se i to sad smo krenuli igrati šah i
tako”, govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro Leon
Micković.
A to je i bio cilj. Da se učenici okrenu sebi, prijateljima i
sadržaju!