Podržali ih i roditelji

Jedna hrvatska osnovna škola u potpunosti zabranila mobitele učenicima, čak i tijekom odmora

Pixabay

Zbog mobitela, djeca imaju problema i s koncentracijom. Slabije uče i čitaju

Manjak koncentracije i ometanje nastave, sve su to posljedice
korištenja mobitela, pametnih telefona u školi. Pa je nakon dvije
godine praćenja učenika, pulska osnovna škola mobitele zabranila
čak i tijekom odmora. Kako je to utjecalo na učenike zna naša
ekipa, piše Danas.hr.

Dopisivanje tijekom sata, igranje igrica, ometanje, tako izgleda
nastava. Sve to – zbog mobitela!

“Kad smo pogledali koliko je sati onda još nešto malo pogledamo”,
kazao je učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli Tobija
Grgić.

“Možda će i doći dobro za učenike koji su prepisivali da ne mogu
više”, govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli
Leon Micković.

Odluka nije bila teška. Podržali su ih i roditelji.

Dopisivanje tijekom sata, igranje igrica, ometanje, tako izgleda
nastava. Sve to – zbog mobitela!

“Kad smo pogledali koliko je sati onda još nešto malo pogledamo”,
kazao je učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli Tobija
Grgić.

“Možda će i doći dobro za učenike koji su prepisivali da ne mogu
više”, govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli
Leon Micković.

Odluka nije bila teška. Podržali su ih i roditelji.

“Ako bude ometao nastavu i upalio mobitel onda ćemo mu kao što
smo naveli u odluci mobitel oduzet obavijestiti roditelja i
zamoliti roditelja da dođe po taj mobitel”, kazala je
ravnateljica OŠ Monte Zaro u Puli Branka Sironić
Buić
.

“Nadam se da će ona polučiti neki pozitivan efekt odnosno da će
djecu na neki način natjerati odnosno motivirati da više
komuniciraju među sobom i s nastavnicima”, govori roditelj
učenice Nenad Ivanović.

I dosad su mobitele morali spremiti u torbu ili u kutiju za
vrijeme sata ili ispita. Odmor je uključivao uglavnom samo to –
vrijeme na mobitelu!

“Oni su počeli međusobno se igrati i družiti za vrijeme odmora to
prije je bilo u krugu svi zajedno i svatko sa svojim mobitelom”,
govori profesorica hrvatskog i talijanskog jezika i književnosti
Karla Virgilio.

Zbog mobitela, djeca imaju problema i s koncentracijom. Slabije
uče i čitaju.

“Ne možemo pratiti što se događa oko nas, pa tako i učenici
zaborave što trebaju napraviti za školu što trebaju naučiti i
koju zadaću trebaju napisati”, govori školska psihologinja
Martina Červar.

Rezultata već ima. Učenici više sudjeluju u nastavi, aktivniji su
i međusobno više razgovaraju.

“Kao što vidite evo sami u knjižnicu sad dolaze, igraju šah,
čitaju knjige, nismo na mobitelima, ne raspravljamo, ne svađamo
se”, kazala je školska knjižničarka Dragica
Pršo
.

“Već smo jako dugo ovdje skupa a zapravo se baš ne znamo tako da
upoznat ćemo se hajdemo reći bolje”, kazao je učenik osmog
razreda OŠ Monte Zaro Tobija Grgić.

“Sad više pričamo, družimo se i to sad smo krenuli igrati šah i
tako”, govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro Leon
Micković
.

A to je i bio cilj. Da se učenici okrenu sebi, prijateljima i
sadržaju!

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari