prirodna kozmetika

Proizvodi slavonskog OPG na policama poznatog trgovačkog lanca

Proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača od studenog u dm-u

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će
dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz
Podgorača
koje je dm odabrao u natječaju
{ZAJEDNO} za zelene ideje. Kupci će moći birati
među šest proizvoda brenda koji je razvila Helena Nađ, a uz sapun
i kreme za lice, u planu je uvrštavanje još najmanje četiri
proizvoda.

“Sapune, razne kreme, meleme, dezodoranse, šampone i druge
prirodne kozmetičke proizvode već sam godinama izrađivala iz
hobija za sebe, svoju obitelj i prijatelje. Upravo mi je
prijateljica skrenula pozornost na dm-ov natječaj na koji sam se
odmah i prijavila jer sam shvatila da je savršena prilika da još
više ljudi upozna zdravstvene i ekološke prednosti prirodnih
sapuna i krema za lice. Zahvalna sam dm-u što mi je pružio
priliku da ove proizvode koji su nastali u Podgoraču, malom selu
nadomak Našica, približimo njihovim, a sada i našim, kupcima
diljem Hrvatske”, izjavila je Helena Nađ,
osnivačica brenda Prirodna kozmetika Helena.

Brend se temelji na proizvodima koji imaju blagotvorni učinak na
kožu, a nemaju štetan učinak na prirodu. U proizvodnji sapuna i
krema za lice koristi se kozje mlijeko sa slavonskih pašnjaka
koje posjeduje eko certifikat. Sapuni su biorazgradivi, dok su
kreme za lice pakirane u papirnatim kutijicama zbog čega nema
stvaranja plastičnog otpada kod nijednog proizvoda. Tijekom
proizvodnje, većina posla se obavlja ručno, uz minimalan utrošak
električne energije. Upravo je briga o utjecaju na okoliš tijekom
proizvodnog procesa i pakiranja proizvoda potaknula dm da u
sklopu natječaja {ZAJEDNO} za zelene ideje u ponudu uvrsti
proizvode Helene Nađ.

“Natječajem i realizacijom ekoloških projekata dm želi pokazati
da je svaki korak prema stvaranju održivije budućnosti bitan.
Proizvodi koje nudimo imaju iznimno važnu ulogu u tome jer nam
omogućuju da zajedno s kupcima umanjimo utjecaj na okoliš. Uime
dm-a želim zahvaliti gospođi Nađ što se prijavila na naš natječaj
i omogućila nam da našu ponudu obogatimo još jednim domaćim
brendom prirodne kozmetike i da podržimo razvoj njenog mladog i
perspektivnog brenda”, izjavila je Vesna
Pavković
, menadžerica za asortiman u dm-u.

Na dm-ov natječaj pristiglo je gotovo 300 prijava u kategorijama
zaštite okoliša i održivosti, edukacije te poticaja održivom
poduzetništvu i proizvodnji. Među prijavljenima dm je
odabrao  17 ekoloških projekata i u njihovu će realizaciju
uložiti više od 800.000 kuna. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari