požuri polako

HŽ za RTL o sudbini prometnika koji je zaspao na posao pa je vlak zbog njega kasnio: Alkotestiran je

Screenshot/RTL

Predsjednik sindikata prometnika objašnjava da se ovakvi propusti zapravo rijetko događaju, a da samim radnicima nije lako

Nakon konduktera koji nije došao na posao, pa strojovođe koji je
prespavao dolazak na posao, u HŽ-u imaju i prometnika koji je
zadrijemao na poslu, piše RTL.

Na ulazu u kolodvor sat je pokazivao 7 sati i 40 minuta. Trebao
je to biti rutinski prolazak kroz Sveti Ivan Žabno, no kao i na
cesti, crveno svjetlo za vlakove znači – nema prolaza. Zeleno
daje prometnik, no on kao da je propao u zemlju…

Vlak iz Splita za Osijek, kako kažu iz HŽ-a, ovdje je čekao 26
minuta, no naši izvori tvrde – čekalo se 42 minute. Moglo se
krenuti tek kad je signalizaciju promijenio prometnik koji je
zaspao u kancelariji.

Predsjednik sindikata prometnika vlakova tvrdi da dvojbi nema,
njegov mladi kolega, kako god okrenuli, kriv je za ovu situaciju.

>> Vlak iz Osijeka prema Splitu kasnio jer je prometnik zaspao!

“Propust je dežurnog prometnika vlakova koji je zaspao na poslu i
nema tu nikakve fame. Čovjek koji je došao na posao je zaspao i
to je propust koji će biti sankcioniran sukladno našem
kolektivnom ugovoru i pravilnicima”, rekao je za RTL Mario
Grbešić, predsjednik Sindikata prometnika vlakova Hrvatske.

Iz HŽ Infrastrukture objasnili su nam koja je sudbina uspavanog
prometnika:

“Protiv radnika provest će se postupak sukladno Pravilniku o radu
i Kolektivnom ugovoru HŽ Infrastrukture d.o.o. Radnik će biti
pisano upozoren na propust uz mogućnost otkaza ugovora o radu.
Također, radnik se upućuje Komisiji za štete zbog prouzročenog
zakašnjenja vlaka. Prometnik je alkotestiran i rezultat je
negativan.”

Predsjednik sindikata prometnika objašnjava da se ovakvi propusti
zapravo rijetko događaju, a da samim radnicima nije lako.
Nedostaje radne snage, radi se prekovremeno i rijetko se koriste
godišnji u zakonskom roku.

“Posljednjih dana se pokušava od raznih interesnih skupina
stvoriti fama da su na željeznici neradnici, da radnici ne rade
svoj posao, međutim ono što ću vam reći je da promet na
željeznici, na ovakvoj željeznici funkcionira isključivo zbog
radnika koji rade u organizaciji prometa, a ne unatoč radnicima
koji rade u organizaciji prometa”, govori Grbešić.

Nešto će se uskoro morati promijeniti jer u ovakvoj situaciji
nitko nije zadovoljan, najmanje putnici zbog kojih vlakovi i
pruge i postoje.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari