Porazno je i da će četvrtina će između cijene i kvalitete uvijek izabrati - ono jeftinije, a više od 20% sugrađana ići će u trgovinu samo po ono nužno za život
Svi vidimo i osjećamo poskupljenja na svakom koraku, a je li
inflacija kojoj se procjenjuje rast na 5% i promijenila naše
potrošačke navike, otkriva nam ekskluzivno istraživanje Promocije
plus koje je provedeno za RTL.
Rezultat do kojega je došlo ovo istraživanje, provedeno na 1300
ispitanika, pokazuje da je u posljednja tri mjeseca gotovo
polovina građana zbog inflacije promijenila svoje kupovne navike.
Čak 46 % ispitanika kupuje manje nego prije, a u ovom odgovoru
prednjače žene s područja Slavonije. Zanimljivo je i da jedan
posto ispitanika kupuje više nego prije vala poskupljenja.
Što
nas čeka?
Polovina ispitanih uvjerena je da će im u iduća tri mjeseca
glavne smjernice za kupovinu biti “akcije i sniženja”. Rezultat
koji bi više trebao zabrinuti i vlast i trgovce je da će 35%
građana kupovati manje proizvoda nego prije i tako zbog inflacije
stezati remen i osiromašiti jelovnik, a četvrtina će između
cijene i kvalitete uvijek izabrati – ono jeftinije.
Ono što je porazno je da će više od 20 posto naših sugrađana ići
u trgovinu i kupovati samo da zadovolji nužne životne potrebe.
Sličan je postotak ispitanika koji će obilaziti više trgovina u
potrazi za jeftinijim proizvodima.
Tako je i mnogo prije uvođenja eura zaživjela mjera guvernera
HNB-a koji je našao rješenje za poskupljenja: “kupujte ondje gdje
je jeftinije”. Ozbiljnije mjere i HNB-a i Vlade tek očekujemo.