I naš SiB u svibnju posjetio je rekordan broj posjetitelja - njih 652.029
Svibanj je donio fantastične rezultate! Naime, s više od
1,920.000 stvarnih korisnika i dosegom do gotovo
67% svih korisnika interneta u Hrvatskoj, RTL je
postao drugi najveći digitalni izdavač u zemlji. Stranice
RTL-ovih portala prikazane su izvanrednih 162 milijuna puta, a
korisnici su portale posjetili 35,5 milijuna puta.
Razlog za slavlje imaju i pojedinačni portali iz RTL-ova
digitalnog portfelja jer su gotovo svi ostvarili rast korisnika.
Posebno se ističe Net.hr, kojemu se broj
stvarnih korisnika u samo mjesec dana povećao za 100.000 (samo
Net.hr, bez Super1), te ih sada sada broji više od 1,530.000, što
je najbolji rezultat u povijesti postojanja navedena portala.
Značajna povećanja bilježe i RTL-ov news portal
Vijesti.hr, koji je u svibnju posjetilo
rekordnih 900.000 korisnika, te RTL.hr, kojemu
se broj korisnika povećao za 50.000 u odnosu na prošli mjesec.
I naš SiB u svibnju zabilježio je rekordnu
posjećenost. 127.577 stvarnih korisnika prema Gemiusu, odnosno
jedinstvenih 572.614 posjeta. Ako gledamo podatke s Google
Analyticsa koji broji i posjete iz inozemstva, ta brojka je
impresivnih 652.029, odnosno nešto više od 21 tisuće
posjeta dnevno.
“Kombinacija odličnih rezultata naših tradicionalnih
operacija te povijesni doseg novoakviziranog portala net.hr u
svibnju je potvrdila relevantnost RTL-ove digitalne strategije.
Ona uključuje distribuciju najkvalitetnijih sadržaja na svim
digitalnim platformama te povećanje dosega prema svim ciljnim
skupinama. Kao trenutno drugi najveći izdavač na hrvatskom
tržištu, nastavit ćemo graditi najrelevantnji digitalni portfelj
kako za naše cijenjene posjetitelje, tako i za naše partnere
oglašivače”, izjavio je Guillaume Antoine
Rabhi, direktor digitalnog i poslovnog razvoja u RTL
Hrvatska.
U svibnju je Net.hr postao dio RTL-ove obitelji
RTL Hrvatska početkom je godine započela proces preuzimanja
portala Net.hr od Telegram Media Grupe, koji je finaliziran u
svibnju. “Net.hr će se savršeno uklopiti u strategiju
sustavnog rasta korisnika naših digitalnih kanala. Sinergija
televizijskog poslovanja i digitalnog portfelja, omogućit će da
svakodnevno zabavljamo, informiramo i aktiviramo gledatelje i
korisnike na vrhunski način”, izjavio je
svojevremeno Henning Tewes, bivši
predsjednik Uprave RTL Hrvatska.
Ivan Gale, direktor prodaje u RTL Hrvatska,
izjavio je: “Ulaganje u digitalne platforme dovelo je do
snažnog rasta RTL-a posljednjih godina te nas je pozicioniralo
kao lidera na tehnološkom području, dodatno osnažilo kao lidera u
video sadržaju kroz RTL Play, a s akvizicijom Net.hr-a te s
brojem posjeta postali smo digitalna kuća broj 2 na tržištu. U
kombinaciji s televizijom, najefikasniji smo i nezaobilazan medij
za plasiranje kampanja.”
Nijedan od ovih rezultata ne bi bio moguć bez vas, naših vjernih
čitatelja!
Zahvaljujemo vam što nas pratite i inspirirate, a mi ćemo vas
nastaviti svakodnevno informirati i zabavljati te donositi nova
razvojna rješenja kako bi vaše korisničko iskustvo bilo još
bolje.
Izvor: gemiusAudience, svibanj 2019.