Na Agrokorov oglas stiglo 15.613 molbi

Na Agrokorov oglas stiglo 15.613 molbi

Poznato je da su DM, T-HT i Akrogor u samom vrhu najpoželjnijih poslodavaca posljednje dvije-tri godine. U istraživanju portala MojPosao ispitanicima, kojima je DM-drogerie markt poslodavac prvog izbora, presudan je faktor socijalna odgovornost poslodavca i visina plaće.

T-HT Grupa poželjna je zbog ukupnog imidža u poslovnom svijetu, a
Agrokor je atraktivan ponajprije zbog prilike za napredak u
struci. U veljači je na Zavodu za zapošljavanje
bilo 336.411 evidentiranih nezaposlenih osoba, a
Zavodu su tog istog mjeseca prijavljena samo 11.763 slobodna
radna mjesta. Konkurencija za jedno otvoreno radno mjesto
izuzetno je velika.
Zato i nije čudno što se, primjerice, na posljednji Agrokorov
oglas, objavljen u sklopu akcije “Radom iz krize”,
u kojemu
su tražili kandidate za tisuću radnih mjesta, prijavilo više od
15 tisuća kandidata. Odnosno, pristiglo je 15.613 molbi. Za
područje Slavonije to je naročito zanimljivo jer su u sklopu
Agrokorova koncerna Belje, Vupik, PIK Vinkovci,
u kojima je investirano u niz novih farmi, što je vratilo
poljuljano povjerenje u potrebe za novopridošlim diplomantima
poljoprivrednog, veterinarskog i srodnih smjerova. No koliko je
kandidata upravo s ovih prostora proslijedilo molbe, u ovom
trenutku u Agrokoru nisu mogli, a ni željeli komentirati. Kao
uostalom ni to na koji će način u tom oceanu molbi detektirati
njima najzanimljivije.

– Na kraju akcije i nakon obrade svih podataka bit će više
informacija o samoj strukturi primljenih kandidata, a do tada smo
zbog profesionalnih razloga odlučili ne davati komentare u tom
smislu
– odgovara Kristina Marić iz ureda
predsjednika Uprave Agrokora.

Osječko Žito, u nacionalnim razmjerima, upravo
nakon Agrokora najveći je poljoprivredni proizvođač u Hrvatskoj.
Konstantan uspon i rast poslovanja te tvrtke zahtijeva i nova
kadrovska rješenja. No, kako ih pridobiti da iz, primjerice,
Zagreba, Varaždina ili Rijeke dođu raditi u Osijek, odnosno
Slavoniju? Vlasnik Žita, Marko Pipunić, očito
svjestan kako kandidatima ne mora uvijek biti presudna debljina
platne vrećice, zimus je ponudio zanimljivo rješenje. Otvorio je

Rejuvenation centar
, svojevrsnu meditativnu mini kliniku za
opuštanje duha i tijela, koja je na raspolaganju djelatnicima
Žita, ali ipak prije svega njegovu menadžmentu.
– Ovo je svojevrsno ulaganje u korporativnu kulturu, kojom
želimo postati poželjna tvrtka za rad
– rekao je Pipunić
prigodom promocije Centra. A centar
hotelijersko-ugostiteljsko-turističke ponude cijelog istoka
Hrvatske svakako je Hotel Osijek, pa je i on
zanimljiva meka željnima posla.
– Gotovo nam svakodnevno pristižu otvorene molbe za posao u
svim segmentima radnih zadataka i javljaju nam se kandidati s
različitim rasponom radnog iskustva, od početnika do onih koji
nas vide kao vrh svoje karijere
– reći će Sandra
Đurđević direktorica hotela
. A da je i u tom poslu moguć
napredak, zorno prikazuje primjer djelatnika hotela koji je od
nosača prtljage, ulažući u svoje obrazovanje, dospio do
odgovornijeg mjesta na recepciji.

STUDENTI BI MAHOM U BANKE

Iz razgovora sa studentima osječkog Ekonomskog
fakulteta
razaznajemo kako su im najpoželjniji
poslodavac svakako poslovne banke, odnosno druge institucije
vezane uz financije. No upravo ih na Fakultetu još tijekom
studija različitim programima žele potaknuti na razvijanje
poduzetničkog duha i samozapošljavanje.

Tekst: D.Kuštro /
www.glas-slavonije.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari