Slavonska košarica već okupila 85 proizvođača

Slavonska košarica već okupila 85 proizvođača

Novoosnovani Turistički klaster "Slavonska košarica" zapravo je pred kraj prošle godine započeta slavonskobrodska priča o povezivanju zelene i plave Hrvatske, koja je vrlo brzo prerasla u regionalnu, a broj članova s područja slavonsko-baranjske regije povećao se već na 85 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, proizvođača hrane, pića, rukotvorina i svega što bi moglo biti zanimljivo u turističkoj promociji iz Slavonije i Baranje.

Direktor brodske razvojne agencije Vjeran
Milković
potvrđuje kako svakodnevno pristižu novi upiti
za učlanjivanje u klaster i obveze se usložnjavaju pa se
razmišlja i o upošljavanju klaster-menagera, koji bi se brinuo za
povezivanje članova klastera s tržištem i kupcima. Milković
vjeruje kako je interes sve veći, “upravo zbog toga što su
ljudi shvatili da se kroz okrupnjavanje i umrežavanje različitih
poduzetnika s raznim ponudama postižu puno veći efekti i prodajni
rezultati
“.

Najvažniji je cilj, kako su prilikom nedavne skupštine kazali
inicijatori Slavonske košarice, podići konkurentnost na
domaćem tržištu
, ali i izvan granica RH, pa je zbog toga
gotovo 90 posto rashoda predviđeno za predstojeće aktivnosti
umrežavanja, promocije i prodaje slavonskih proizvoda na tržištu.
Među onima koji su zdušno prihvatili projekt Slavonske košarice
je i dugogodišnji proizvođač vina i drugih prerađevina od malina,
Đuro Štefančić iz Gornje Vrbe. On smatra kako je
to odlično za razvoj slavonske ponude temeljene na
autohtonosti
.

To je jako dobra ideja jer mi proizvođači, ako djelujemo
pojedinačno, ne možemo puno napraviti. Ideja Slavonske košarice
koja obuhvaća sve proizvođače hrane i pića s dobrom pričom u
podlozi – sigurno će dobro odjeknuti
“, uvjeren je Štefančić.
Priču je i započeo brodski gradonačelnik Mirko
Duspara
(kao predsjednik TZ) potkraj prošle godine, a
prema svemu sudeći ideja je odlično prihvaćena. Još ako za
promociju i aktivnosti Klastera pristigne financijska potpora iz
resornog ministarstva, uspjeh za izlazak i na vanjsko
tržište
– lako se može očekivati.

[span class=doc]Počinje
osvajanje morskog tržišta
[/span]

[blockquote]Na sajmove u Novi Sad i Split

Ove godine uz posjet sajmovima u Novom Sadu i Splitu, članovima
klastera će u svemu pomoći i interaktivni portal koji najavljuje
Milković, a na kojemu će se ponuđači predstaviti sa svojim
proizvodima.[/blockquote]


Tekst: Marija RADOŠEVIĆ (Glas Slavonije)

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari