POBUNA korisnika Tele2 urodila je plodom! Spomenuti mobilni operater našao se na udaru nezadovoljnih korisnika nakon što je otkriveno kako su limite "neograničene" tarife "srezali" za 60 posto i dodatno ograničili.
POBUNA korisnika Tele2 urodila je plodom! Spomenuti
mobilni operater našao se na udaru nezadovoljnih korisnika nakon
što je otkriveno kako su limite “neograničene” tarife “srezali”
za 60 posto i dodatno ograničili.
“Tele2 je današnjom odlukom svoje `Načelo pravednosti korištenja
usluga i proizvoda` vratio na početne vrijednosti iz vremena
predstavljanja tarife Revolucija, uz dodatne ustupke korisnicima.
Tako će ubuduće jedino ograničenje biti 5.000 minuta prema svim
nacionalnim mrežama. Osim toga, ponovno će biti uključeni svi
korisnici isključeni prema `Načelu pravednosti` koji nisu
prekoračili limit od 5.000 minuta”, izvijestio je Đuro
Lubura, predsjednik Udruge Telekom – udruge za
promicanje prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga.
“Sa zadovoljstvom pozdravljamo odluku operatora Tele2 da odustane
od poslovne politike koju su Udruga Telekom i veliki broj
korisnika ocijenili štetnom. Zahvaljujemo medijima koji su
pratili naše aktivnosti i velikom broju korisnika koji su nas
snažno podržali te se obvezujemo i ubuduće bdjeti nad potezima
telekom operatora”, dodaje se u priopćenju Udruge Telekom.
TELE 2:
[blockquote]Ovim putem upućujemo vam našu iskrenu ispriku zbog
promjene Načela pravednosti korištenja proizvoda i usluga za
tarifu Revolucija.
Upravo vi ste se potrudili da se glas korisnika čuje i zbog vas
smo odlučili vratiti prvotno Načelo pravednosti. Naša odluka
stupa na snagu danas. Revoluciju vraćamo na njezin revolucionaran
početak – 5000 minuta prema svim fiksnim i mobilnim mrežama u
Hrvatskoj. Ujedno, danas ujutro uključili smo sve naše korisnike
koji su bili isključeni uslijed promjene Načela pravednosti,
odnosno korisnike koji su ostvarili do 5000 minuta odlaznih
poziva.
Naša nakana nikada nije bila oštetiti vas korisnike i tarifu
Revolucija učiniti lošijim proizvodom. Izmjene načela bile su
pokušaj nas kao operatera boriti se sa sve većim zloporabama
naših proizvoda i usluga, koje prvenstveno štete vama kao
korisnicima narušavajući stabilnost i sigurnost mreže. Promjena o
kojoj je bilo riječi pogodila bi samo minimalan postotak upravo
onih koji su tarifu i zloupotrebljavali zbog vlastite koristi,
ali unatoč tome shvatili smo da imamo obvezu iznaći neka
drugačija rješenja kako bi se borili sa ovakvim tipom prijevara,
što smo u konačnici i uspjeli. Rezultat je sadašnje Načelo
pravednosti koje je svedeno samo i isključivo na ograničenje
ukupne količine odlaznih poziva od 5000 odlaznih minuta prema
fiksnim i mobilnim mrežama u RH.
Zahvaljujemo vam svima koji ste otvoreno izrazili zabrinutost
uslijed promjene Načela pravednosti. Povjerenje naših korisnika
najvažnije nam je, a jedini način da ga očuvamo je slušati vaše
želje i mišljenja.
Ovim putem obećavamo kako nećemo ponavljati iste greške i kako
ostajemo transparentnom kompanijom koja sluša. Tele2 će nastaviti
s pružanjem izazova tržištu na dobrobit svojih korisnika.
Revolucija bez kvake opet je u rukama svojih korisnika, gdje i
pripada.[/blockquote]
IZVOR:www.index.hr