Hrvatskim građanima Konzum predstavlja najbolji omjer cijene i kvalitete

Hrvatski građani navode Konzum kao tvrtku koja kupcima omogućuje najbolji omjer cijene i kvalitete u svim gospodarskim djelatnostima i u cijeloj zemlji. Konzum se kroz ovu posebnu Best Buy Award generalnu nadkategoriju svrstao iznad svih drugih gospodarskih subjekata u Hrvatskoj.

Recentno Best Buy Award istraživanje za godinu 2012/2013
pokazuje kako je hrvatskim građanima Konzum primjer i pojam za
najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj
.

U ovom istraživanju, hrvatskim građanima, korisnicima interneta,
postavljeno je putem web ankete sljedeće pitanje: “Navedite
molimo naziv proizvoda ili usluge, proizvođača ili davatelja
usluga koji po Vašem osobnom iskustvu i mišljenju u Hrvatskoj
nudi NAJBOLJI OMJER CIJENE I KVALITETE. To može biti bilo koji
proizvod ili usluga. Jednako tako, to može biti domaća ili
inozemna tvrtka, mala ili velika tvrtka, i može biti iz bilo
kojeg sektora gospodarstva. Navedite molimo naziv jedne tvrtke,
proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam i najbolji primjer u
Hrvatskoj za NAJBOLJI OMJER CIJENE I KVALITETE kada je riječ o
proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu? Upišite naziv jedne
tvrtke, proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam i najbolji
primjer u Hrvatskoj za NAJBOLJI OMJER CIJENE I KVALITETE kada je
riječ o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu?”

Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima kod ovog
pitanja odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli
slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom. Na
ovo ključno pitanje, najveći broj ispitanika naveo je:
“Konzum” – 10% ispitanika. Na drugom mjestu, sa
8% navoda smjestio se “K Plus”.

Predmetno istraživanje provela je švicarska kuća
ICERTIAS
– International Certification Association, na
uzorku od 1.200 ispitanika – građana hrvatske, korisnika
interneta – isključivo starijih od 15 godina metodom CAWI –
DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – DEEP Mind
Awareness).Ovim rezultatom, Konzum se potvrdio kao vodeći
gospodarski subjekt najboljeg omjera cijene i kvalitete u ovome
trenutku u Hrvatskoj – općenito.

Uz ovaj izvanredan rezultat ove posebne Best Buy Award
nadkategorije, Konzum je, podsjećamo, u nekoliko Best Buy Award
istraživanja provedenih tijekom proteklih mjeseci na različitim
uzorcima ispitanika, od strane različitih istraživačkih kuća
osvojio najveći broj glasova ispitanika u cijelom nizu ključnih
kategorija.

Konzum je primjerice osvojio najveći broj glasova potrošača, za
kategoriju “Maloprodajni trgovački lanac općenito” u Best Buy
Award istraživanju iz srpnja 2012. godine koji je CATI-DEEPMA
metodom (telefonsko anketiranje; N=400) proveo Centar za
istraživanje tržišta GfK na reprezentativnom uzorku ispitanika za
opću populaciju stariju od 15 godina u Republici Hrvatskoj. U
istom istraživanju, Konzum je osvojio i najveći broj glasova
potrošača u kategoriji “Maloprodajni trgovački lanac povoljne
kupnje u Republici Hrvatskoj”.

U istom istraživanju Konzum je osvojio najveći broj glasova
ispitanika i za cijeli niz svojih trgovačkih marki. Naime, Od 22
istražene kategorije kategorije trgovačkih marki, hrvatski
potrošači, najveći broj glasova dali su K Plusu odnosno Konzumu –
u čak 17 istraženih kategorija. Konzumov K Plus na taj je način
Best Buy Award pobjednik u sljedećim kategorijama trgovačkih
marki: Trgovačka marka općenito, Mlijeko, Jogurt, Dječji desert,
Negazirana voda, Gazirana voda, Keksi, Suhomesnati proizvodi,
Sir, Konzervirano povrće, Tjestenina, Sokovi općenito, Cola,
Sokovi voćni, Vina, Prašak za rublje i – Svježe pakirano meso.

Konzum je također osvojio najveći broj glasova ispitanika, za
kategoriju “Maloprodajni trgovački lanac općenito” u Internet
Best Buy Award istraživanju iz listopada 2012. godine koji je
CAWI-DEEPMA metodom (anketiranje putem weba; N=1.200) provela
švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association
među hrvatskim korisnicima interneta starijim od 15 godina.

U istom istraživanju, Konzum je osvojio prva mjesta (najveći broj
glasova ispitanika) i za cijeli niz svojih posebnih prodajnih
odjela unutar trgovačkih centara: Odjel svježeg mesa (mesnica
unutar trgovačkog centra); Odjel svježe ribe (ribarnica unutar
trgovačkog centra); Odjel vina (vinoteka unutar trgovačkog
centra) i Odjel voća i povrća (voćarna unutar trgovačkog centra).

O projektu Best Buy Award

Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International
Certification Association sa sjedištem u Zurichu, Švicarska.

Osnovna je misija Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u
iskustvo i percepciju korisnika o proizvodima i uslugama za koje
se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best
buy) od strane samih korisnika.

Cilj projekta i certifikata “Best Buy Award” je olakšati kupcima
potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom
tržištu roba i usluga.

Istraživanja Best Buy Award provode se u skladu s odredbama
‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih
istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC)
i Europska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari