HŽ uvodi online prodaju karata

U roku od 18 mjeseci u HŽ Putničkom prijevozu bit će uveden novi integralni sustav prodaje i rezervacije karata, priopćili su iz te tvrtke.

Uprava HŽ Putničkog prijevoza potpisala je ugovor s odabranom
zajednicom ponuditelja koja se sastoji od tvrtki
Scheidt&Bachmann GmbH iz Njemačke, KING ICT d.o.o. iz Zagreba
i Četrta pot d.o.o. iz Slovenije.

Investicija je vrijedna 43,3 milijuna kuna, a uključuje i stručni
nadzor. Novi sustav obuhvaća uvođenje središnjeg sustava za
prodaju karata koji od 0 do 24 sata podržava online prodaju
karata na internetskom portalu HŽ Putničkog prijevoza i putem
aplikacije za pametne telefone.

Također, uvodi se prodaja karata na stabilnim automatima. Riječ
je o bezgotovinskim automatima na kojima će korisnici u svako
doba dana samostalno moći kupiti prijevoznu kartu koristeći
kartični način plaćanja. Četiri stabilna automata bit će
postavljena na Zagreb Glavnom kolodvoru, a po jedan automat u
kolodvorima u Splitu, Osijeku, Vinkovcima, Rijeci, Varaždinu i
Slavonskom Brodu. U planu je naknadno proširenje mreže stabilnih
automata i na druga prodajna mjesta.

[span class=attention]POGLEDAJTE:
Uskoro novi vlakovi s klimom i internetom
[/span]

Novi kanal prodaje uvodi se i kod konduktera koji će za kontrolu
i prodaju karata u vlakovima koristiti 580 mobilnih terminala.

Uvest će se i 150 tisuća smart kartica koje će zamijeniti
postojeće kartonske iskaznice za mjesečne, višemjesečne i
godišnje karte. Također, smart kartice će se upotrebljavati i za
kupnju pojedinačnih karata kao prepaid kartice kojima će
korisnici moći kupovati karte na blagajnama, automatima ili od
konduktera u vlaku.

SiB.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari